anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

pieniądze nie wróciły na kartę

Client:118765091
#1 Nowicjusz#

Dzień dobry, anulowałem dwa identyczne zamówienia, sprzedawca natychmiast potwierdził zwrot. był 29 stycznia, pieniądze nadal nie wróciły na kartę

 

oznacz moderatorów
2 ODPOWIEDZI 2

LEW433
#21 Demiurg#

Sprzedający potwierdził zwrot> czym? allegro wysłało Ci maila o zwrocie?

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@Client:118765091 sprzedający poprawnie zlecił zwrot w naszym systemie, dlatego jeśli nie znalazłeś tych środków na swoim koncie, napisz proszę do nas zgłoszenie tutaj. Wówczas nasz pracownik wygeneruje dla Ciebie potwierdzenie wykonania zwrotu, które będziesz mógł wykorzystać w swoim banku, aby wyjaśnić tę sytuację. 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów