anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

"Gwarancja Bezpiecznych zakupów"

Fan-Technics
#8 Zapaleniec#

Witam serdecznie.

Piękny ale chyba pusty slogan "Gwarancja Bezpiecznych zakupów"

Od dłuższego czasu próbuję się doprosić o zwrot pieniędzy z funduszu ochrony kupujących na Allegro.

Kupiłem w listopadzie sprzęt na Allegro lokalnym wpłaciłem pieniądze przez portal Allegro i ani widu ani słychu. Nie otrzymałem sprzętu kwota nie mała bo ponad 700 zł.

Zgłosiłem oficjalnie problem do Allegro, podesłałem potwierdzenia z banku itp.

Raz była rozmowa telefoniczna z pracownikiem Allegro (chyba nie do końca był kompetentny bo musiałem od nowa wszystko tłumaczyć i ponownie wysyłać dokumentację)

Nic zupełnie nie dzieje się w tej sprawie, ile trzeba czekać na pozytywne załatwienie?

Czy ktoś z was ma podobne doświadczenia?

Co mogę jeszcze zrobić w tej sprawie?

gwarantujemy bezpieczne zakupy" pięknie brzmi ale wygląda na to że to tylko chwyt reklamowy do przyciągnięcia jak największej liczby klientów do korzystania z portalu aukcyjnego.

Co mam robić, pomocy!

Pozdrawiam AKrx7

 

oznacz moderatorów
24 ODPOWIEDZI 24

xyz96
#21 Demiurg#

Złożyłeś wniosek do POK? Jak został rozpatrzony, negatywnie, czy pozytywnie? Dołączyłeś wszystkie wymagane dokumenty? Czym Allegro uzasadnia odmowę wypłaty rekompensaty?

Wnioski są rozpatrywane w terminie do 30 dni.

oznacz moderatorów

Fan-Technics
#8 Zapaleniec#

Kliknąłem przez portal "Problem z zamówieniem" Rozpisałem się dokładnie o co chodzi, podałem szczegóły rozmów ze sprzedającym, dołączyłem załącznik z potwierdzeniem wpłaty.

Korzystałem też przez "Poproś o pomoc pracownika" też nic to nie dało.

Ręce opadają, co dalej robić?

oznacz moderatorów

Fan-Technics
#8 Zapaleniec#

Nie przypominam sobie żebym dostał mailem jakieś powiadomieni a tym bardziej informacji o rozpatrzeniu mojego wniosku.

oznacz moderatorów

xyz96
#21 Demiurg#

Eeee, czyli nie wystąpiłeś o odszkodowanie z Programu Ochrony Kupujących.

https://allegro.pl/pomoc/szukaj?fraza=pok&typ=dla-kupujacych

 

oznacz moderatorów

Fan-Technics
#8 Zapaleniec#

Dziękuję, zaraz zajmę się lekturą:)

oznacz moderatorów

Fan-Technics
#8 Zapaleniec#

Kucze.... Zakup był  01Listopada!

180 dni minęło 01Maja i co teraz mam zrobić?

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@Fan-Technics Czy zakup był dokonany z konta, z którego tutaj piszesz? 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów

Fan-Technics
#8 Zapaleniec#

Witam.

Zakup był z innego mojego konta.

 

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@Fan-Technics Więc poproszę o login tego konta, bez podstawowych informacji niestety nie będę w stanie Ci pomóc. 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów

Fan-Technics
#8 Zapaleniec#

Dziękuję Olu.

Mój login to AKrx7

chodzi o zakup:

https://allegrolokalnie.pl/oferta/technics-su-v900

 Oferta: a09c5309-0d24-49ad-80f6-8e4303018ab9

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@Fan-Technics 24 marca otrzymałeś od nas wiadomość mailową z informacjami jak ubiegać się o zwrot pieniędzy w ramach Programu Ochrony Kupujących. Od tego momentu do dnia dzisiejszego Twój wniosek do nas nie dotarł, nie kontaktowałeś się również z nami w tej sprawie. Niestety teraz regulaminowy okres 180 dni już upłynął, więc nie ma możliwości, abyś skorzystał z tego Programu. 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów

Fan-Technics
#8 Zapaleniec#

A kiedy zacząłem "walkę" z tą sprawą?

Pewnie pod koniec listopada lub w grudniu?

A odpowiedź i instrukcje na koniec marca?

Możliwe ze mail mi umknął, każdy wie co się działo w marcu w naszym kraju.

Nie będę tego komentował.

Rozumiem że teraz to już tylko organy ścigania.

oznacz moderatorów

Fan-Technics
#8 Zapaleniec#

Jak się spóźnię z zapłatą co miesięcznego "haraczu" na rzecz Allegro to szybciutko jest reakcja z państwa strony.

Ale jak potrzebna pomoc to kończy się tak jak widać.

Miało być tak pięknie a wyszło jak zawsze:(

Ale jak widać każdy sobie rzepkę skrobie.

Trudno

oznacz moderatorów

xyz96
#21 Demiurg#

@Fan-Technics Wynika z tego, że to Twoje zaniedbanie lub przeoczenie, a mogłeś odzyskać pieniądze. Teraz pozostaje Ci iść na policję, zgłosić przestępstwo i na własną rękę starać się o zwrot kosztów.

oznacz moderatorów

Fan-Technics
#8 Zapaleniec#

Tak też zrobię.

Ale puki co dziękuję za próbę pomocy z twojej strony.

Pozdrawiam .

oznacz moderatorów

Fan-Technics
#8 Zapaleniec#

Dzień dobry.

Ponownie usunięto mi kilka ogłoszeń.

Oto jedno z nich, proszę powiedzieć co z nim jest nie tak.

Bo nie bardzo widzę gdzie jest problem.

https://allegro.pl/offer/12682970958/start

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@Fan-Technics Usunęliśmy tę ofertę z powodu linków do zewnętrznych stron, które są widoczne na zdjęciach. 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów

Fan-Technics
#8 Zapaleniec#

To jest znak wodny z logo mojego sklepu.

Logo sprzedawcy też jest zabronione?

oznacz moderatorów

Fan-Technics
#8 Zapaleniec#

Jest to po to żeby nikt nie podbierał moich zdjęć,

Zgłaszałem wam sprawę wystawionego ogłoszenia przez innego sprzedawcę z wykorzystanymi

moimi zdjęciami. Wysłałem link i zdjęcia i co z tego? Nic, czyli jak zwykle.

Nic nie zrobiliście w tej sprawie, ogłoszenie jest cały czas wystawione.

 

oznacz moderatorów