Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry! Wczoraj stwierdziłem, że nie chcę przez **piiip** (znany portal ogłoszeniowy) załatwiać zamawiania/wysyłki przedmiotu, że chcę to załatwić poprzez wystawienie na Allegro. Sprzedawca poinformował mnie, że nie ma najmniejszego problemu. Wystawił - niestety na Allegro Lokalnie, zamiast na Allegro.pl stwierdziłem - "trudno, biorę". Kupiłem i zapłaciłem poprzez Allegro.
W ciągu paru godzin, dowiedziałem się, że Pan sprzedający nie ma weryfikacji konta i nie może wypłacić pieniędzy (a przynajmniej tak twierdzi) oraz, że to ja muszę ogarnąć anulowanie tego zamówienia, gdyż sprzedający nie wie co i jak na Allegro.
Założyłem zatem spór "problem z odstąpieniem/ rezygnacją z zakupu" i po braku odzewu przez 24h, po mojej prośbie - Allegro wezwało sprzedającego do rozwiązania problemu, grożąc sankcjami na jego konto.
Jakie będą dalsze reakcje ze strony Allegro(w przypadku braku reakcji sprzedającego) i po jakim czasie oraz kiedy odzyskam pieniądze?
@cezwik powinien ci wysłać towar- to nie twój interes, że nie dopilnował sobie weryfikacji konta. Nie zamykaj sporu do czasu wyjaśnienia- Allegro będzie go maglowało o wysłanie towaru, lub kasy. Po 14 dniach wystąp do Allegro o zwrot kasy
Tutaj- https://dlakupujacych.allegro.pl/bezpieczenstwo/program-ochrony-kupujacych/warunki-skorzystania
@pulkownik66 w jaki sposób zgłosić, że jednak wole zwrot kasy? Bo jak ma to trwać tydzień, aż mu zweryfikują konto to ja dziękuję za takie zamówienie od niego.
Oczywiście nieprawda 🙂
Był podany jakiś termin dostawy w aukcji? Zgłosić chęć zwrotu kasy możesz w sporze, ale nie ma gwarancji, że natychmiast pieniądze otrzymasz.
Niestety nie było podanego terminu dostawy w aukcji
W sumie na jedno wychodzi. On te pieniądze musi sobie jakoś wypłacić z Allegro Finanse, a Ciebie nie powinno to interesować. Ma obowiązek niezwłocznie wysłać towar lub zwrócić wpłatę na Twój rachunek bankowy, który mu podasz w sporze. Zrób to i proś o pomoc Allegro. Jeśli nie wyśle towaru i nie odda pieniędzy, niestety pozostaje czekać i złożyć wniosek do POK.
Allegro informuje, że jutro do 10 sprzedający musi odnieść się do sprawy, jeśli się nie odniesie to mam ponownie poprosić Allegro o pomoc. Już teraz napiszę chyba, że proszę o zwrot mojej wpłaty oraz, że rezygnuje z zakupu.
Pieniądze zostały zwrócone, zatem problem rozwiązany.