anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Sprzedający nie odpowiada w dyskusji

ms_curzed
#8 Zapaleniec#

Prawie dwa miesiące temu zamówiłam produkt, który do tej pory nie doszedł. Zwrotu pieniędzy również nie otrzymałam. Sprzedający zarzekał się bez przerwy, że ma problemy w pracy, że zaraz wyśle, aż w końcu przestał odpisywać. Otwarłam dyskusję, sprzedający obiecał że w końcu wyśle i... Dalej cisza. Znowu nie odpisuje, tym razem w dyskusji. Co mam robić w takiej sytuacji?

oznacz moderatorów
10 ODPOWIEDZI 10

mdrogeria
#21 Demiurg#

W dyskusji masz przycisk ,, poproś o pomoc .... ,, skorzystaj z niego 

oznacz moderatorów

ms_curzed
#8 Zapaleniec#

Poprosiłam, pracownik poprosił o potwierdzenie wysyłki produktu lub zwrotu pieniędzy, na co sprzedający nie odpisał 

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

Sprzedawca na odpowiedź w dyskusji ma 24H jeśli tego nie zrobi poproś o pomoc ponownie 

oznacz moderatorów

ms_curzed
#8 Zapaleniec#

Rozumiem, dziękuję:)

oznacz moderatorów

br.
#21 Demiurg#

@ms_curzed  Jeśli sprzedający nie chce uczestniczyć w dyskusji to dobrze.

Najpóźniej w ciągu 14 dni od rozpoczęcia dyskusji dostaniesz propozycję złożenia wniosku o odszkodowanie  z Protect.

oznacz moderatorów

ms_curzed
#8 Zapaleniec#

Dostałam tą propozycję i już dostałam wiadomość, że kwota zostanie zwrócona na moje konto. Teraz mam zakończyć dyskusję? Jako rozwiązaną czy nierozwiązaną?

oznacz moderatorów

serwis-texas
#19 Nestor#

@ms_curzed 

Jako nierozwiązaną. Nie rozwiązałaś sprawy z sprzedającym.

oznacz moderatorów

ms_curzed
#8 Zapaleniec#

Okej, tak zrobię, dzięki za pomoc 

oznacz moderatorów

Halfrunt
#18 Luminarz#

@ms_curzed ZAZNACZ JAKO ROZWIĄZANĄ, GDYŻ PROBLEM ZOSTAŁ ROZWIĄZANY, przy pomocy allegro w dyskusji, ale finalnie został rozwiązany.

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

@ms_curzed jak widzisz propozycje są odmienne , najlepiej nie rób nic , allegro zamknie za Ciebie dyskusję z finałem takim jakim uzna za stosowne .

oznacz moderatorów