anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Sprzedaje monety falsyfikaty ruble i inee link do aukcji w temacie

krzysztof1967rok
#8 Zapaleniec#

https://allegrolokalnie.pl/oferta/monety-banknoty-prl-hik pod tym linkiem sprzedaje falsyfikaty rubli i innych monet, tylko PRL jest prawdziwy

oznacz moderatorów
6 ODPOWIEDZI 6

kolekcjoner608
#21 Demiurg#

Potwierdzam ,towar tego sprzedawcy to zwykła ściema i polowanie na jelenia  @w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_  ,zajmijcie się nim i usuńcie te śmieci.

oznacz moderatorów

Ziolko39
#21 Demiurg#

@kolekcjoner608 Nie znam się tak jak Ty, ale widzę na zdjęciach same polskie monety i banknoty > żadnych "sprzedaje falsyfikaty rubli i innych monet," > fakt, ze niektóre wyglądają jak wykopane na polu > a banknoty też są dobrze podniszczone > ale to wszystko widać na zdjęciach

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

Monety a nie banknoty są ruskie.😎

oznacz moderatorów

kolekcjoner608
#21 Demiurg#

@Ziolko39 W tych kartonowych pudełeczkach wśród mało wartościowych monet są powkładane kopie między innymi rzadkich rubli i innych monet tak aby wyglądały jakby były przypadkiem znalezione . To stary trik handlujących kolekcjami (niby po dziadku lub innej zmarłej osobie lub na znalezione w polu jak wspomniałeś . Kilka rzadkich kopii ukrytych ma zmylić potencjalnego ,jeszcze nieobeznanego w numizmatyce kolekcjonera . 

oznacz moderatorów

Ziolko39
#21 Demiurg#

@kolekcjoner608 Dzięki za info > od razu widać kto tu jest specjalistą, a kto laikiem👍

@LEW433 Nie przypuszczałem, że fauna zna się na monetach > bardziej stawiałem na barter na sawannie > " ja Ci udko antylopy, Ty mi wątróbkę małpy"

oznacz moderatorów

w_kiwi
Moderatorka
Moderatorka

@krzysztof1967rok Dzięki za zgłoszenie! Przekazałam je do odpowiedniego zespołu. Na przyszłość skorzystaj proszę z opcji "zgłoś naruszenie zasad", która znajduje się na dole ogłoszenia. 

Wiktoria
Moderatorka


_____________