anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Zerowy kontakt z sprzedajacym. Co w takiej sytuacji można zrobić?

Idź do rozwiązania
19zanetka8900
#7 Wielbiciel#

11 listopada narzeczony zamówił szafę u sprzedającego [edycja]. Od tego czasu zero odezwu z strony sklepu. Nie można się dodzwonić,czas realizacji minął. Co w takiej sytuacji można zrobić. 

oznacz moderatorów
3 ODPOWIEDZI 3
xyz96
#21 Demiurg#

@19zanetka8900 W takiej sytuacji otwórzcie spór; https://allegro.pl/dyskusje/nowa i poproście w nim o pomoc Allegro. Wtedy kontakt ze sprzedawcą natychmiast stanie się możliwy i wszystkie nieprawidłowości znikną. 

oznacz moderatorów
19zanetka8900
#7 Wielbiciel#

A zadziała to jeśli było nadane kurierem za pobraniem? 

oznacz moderatorów
xyz96
#21 Demiurg#

Tak, zadziała.

oznacz moderatorów