anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

kupujący twierdzi że brakuje monety

_Hanart_
#7 Wielbiciel#

Kupujący twierdzi że brakowało w przesyłce monety, monety na które szczególnie zwracałem uwagę pakując,

 zwracałem uwagę dlatego że każdy z nas kto sprzedaje monety mennicze wie jak to wygląda, wyjmując z rulonu, lub woreczka trafiają się różne trochę leprze lub trochę gorsze. Kupujący kupił dużo drobnicy, mało wartościowej,

którą wybierałem z rulonów jak leci, jednak przy tych droższych chciałem mu zrekompensować ewentualne ryski,

i ubytki wybrałem ładniejsze , jestem pewny bo te dwie monety oglądałem dokładnie, a klient twierdzi że jednej z nich nie było w przesyłce. Co w takim przypadku?

 

 

oznacz moderatorów
4 ODPOWIEDZI 4

mwmonety
#21 Demiurg#

Słowo przeciw słowu a regulaminowo to kupujący ma zawsze rację nawet jak się myli.

oznacz moderatorów

kostas11
#21 Demiurg#

@_Hanart_ jak jesteś w stanie udowodnić że wysłałeś, to spiszcie protokół szkody i reklamację do przewoźnika 🙂 jak nie to doślij, słowo przeciw słowu 😉

________
Κώστας
oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

Przykra sprawa, masz dowód na wysłanie a zgodnie z prawem prywatny sprzedajacy odpowiada do chwili wysłania.

oznacz moderatorów

Halfrunt
#18 Luminarz#

Zawsze robię zdjęcie produktów na paragonie przed wysyłką. To przydatna czynność, gdyż zawsze możesz wrócić do punktu wyjścia i sprawdzić. 

oznacz moderatorów