anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Zwrot prowizji

burekbmx
#1 Nowicjusz#

Cześć. 

Może mi pomożecie. Klienta zakupiła u mnie na koncie biznesowym dwa fotele które zaznaczyła za pobraniem, jednak po kilku dniach dostałem informację telefonicznie że rezygnuje z zakupu. Jak mogę starać się o zwrot prowizji że sprzedaży.

Klientka twierdzi że nie może zrobić u siebie na koncie zwrotu produktu bo coś ja blokuję. 

oznacz moderatorów
5 ODPOWIEDZI 5

skarbybabuni
#9 Pomysłodawca#

Zwrot towaru otrzymasz automatycznie a prowizję po tygodniu od zakupów klientki wypełnisz wniosek o zwrot prowizji i allegro ją zwróci

oznacz moderatorów

_Likos_
#20 Guru#

@skarbybabuni  nie przy przesyłce pobraniowej. Wówczas potrzeba albo tracking - że przesyłka nieodebrana albo pisemną rezygnacje kupujacego.

oznacz moderatorów

_Likos_
#20 Guru#

@burekbmx najlepiej jakby przysłała wiadomośc przez centrum wiadomości (np w formie pytania o przedmiot) lub mailowo o swojej rezygnacji z zakupu ( odstąpieniu od umowy) Wówczas normalnie składasz wniosek o zwrot prowizji - dostajesz odmowe i w odwołaniu do tej odmowy możesz załączyc pisemną rezygnacje klientki. Wówczas powinieneś otrzymac zwrot

oznacz moderatorów

mr_oma
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@burekbmx, możesz podesłać klientce ten artykuł - opisujemy w nim, jak zrezygnować z zakupu na Allegro.

Rozumiem, że mówiąc o koncie biznesowym, masz na myśli konto firmowe? Jeśli chodzi o zwrot prowizji (rabatu transakcyjnego) na Allegro.pl, potrzebujemy informacji, które jednoznacznie wskazują na to, że kupujący odstąpił od umowy, więc rozmowa telefoniczna może być niewystarczająca. Najlepiej, aby kupująca zrezygnowała z zakupu drogą, którą wskazałam Ci na początku lub też potwierdziła Ci swoją decyzję pisemnie. Więcej szczegółów na temat zwrotu prowizji na Allegro.pl znajdziesz tutaj.

   Maja
   Moderatorka


   _____________
   Daj znać, co myślisz o Allegro Gadane i wypełnij ankietę! 🙂
oznacz moderatorów

Client:103974231
#8 Zapaleniec#

ramonamojszczak872@gmail.com 

oznacz moderatorów