Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
A TYM RAZEM O CO CHODZI????
Żądanie zawiera błędne dane. Skontaktuj się z autorem aplikacji. Nie mogę wygenerować etykiety
Problem pewnie już rozwiązany ale przeglądarki mają zaciągnięte stare skrypty w każdym razie skrót CTRL + F5 Przeładowuje całą zawartość strony i DA się zamówić kuriera...
Dziś przy próbie wygenerowania etykiety dla allegro mini przesyłek oraz allegro one wyskakuje błąd: zamówienie zawiera błędne dane, skontaktuj się z autorem aplikacji. Etykieta ostatecznie się generuje ale nie wyskakuje okno do jej pobrania.
Nie mogłem też zamówić kuriera allegro one - ten sam błąd.
@TrafficMarketing Dzięki za zgłoszenie, potwierdzam występowanie problemów technicznych. Trwają prace nad jak najszybszym wprowadzeniem niezbędnych poprawek. Przepraszamy za utrudnienia!
Naszych klientów też przeprosicie?
mam to samo. widzę że to trwa już parę godzin. kiedy zostanie usunięta awaria?
Podpinam się, u mnie ten sam problem. Można wygenerować etykietę ale nie da się zamówić podjazdu.
@w_kiwi@ko_alka@la_nika@nat_not@_HolaOla_
Jest niemożliwością zamówić kuriera na podjazd zarówno Orlen jak i UPS
@ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_ @w_kiwi wy potraficie się odezwać czy jak zawsze przy dużych problemach Allegro macie jakiś nakaz milczenia ? Zero komunikatów. Jutro będzie jazda z negatywami i obnizaniem oceny za nieterminowa wysyłkę. Czekamy na jakieś konnkrety !!!
@w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_ Witam nie mogę wygenerować etykiet allegro One Box
poniżej znajdują się numery przesyłek, proszę o pomoc :
093cfe90-cca0-11ee-bf55-917e4de2e7ff
@Crypto_Shop Wciąż pracujemy nad poprawką.
Fajnie. Słyszymy to od 8h. Teraz prosze o konkrety. KIEDY przewidujecie rozwiązanie problemu. Co z negatywami i obniżoną ocenę za nieterminową wysyłkę ? Czy planujecie wydać jakiś komunikat na głównym profilu, by zaoszczędzić czasu i nerwów kupującym i sprzedającym ?
[aktualizacja 20.02.2024, godz. 13:30]
Wdrożyliśmy poprawkę, wielka prośba o wyczyszczenie danych przeglądarki. Jeszcze raz przepraszamy za utrudnienia!
[aktualizacja 20.02.2024, godz. 10:30]
Cały czas pracujemy nad znalezieniem przyczyny występujących błędów i rozwiązaniem problemu.
Zamawianie przesyłek działa prawidłowo, jeśli pojawia się problem z pobraniem etykiety na ekranie "Wybór przesyłek", etykiety są cały czas dostępne w zakładce Zamówione przesyłki.
Występuje problem z zamawianiem podjazdów do wygenerowanych już przesyłek.
Będziemy Was informować o postępach.
_______________________________________________________________
Komunikat o problemach z Wysyłam z Allegro jest zamieszczony w formularzu kontaktowym.
Zamówienia będą wykluczone z Jakości. Jeśli pojawią się negatywne komentarze spowodowane awarią, to możecie do nas pisać przez formularz w sprawie ich usunięcia: https://allegro.pl/pomoc/kontakt
Opublikowaliśmy newsa dla kupujących o trwającej awarii Wysyłam z Allegro.
Przecież tego komunikatu 99% osób nie zobaczy, widać to nawet po komentarzach tutaj. A już na pewno nie kupujący, który jutro wyskoczy z mordą "gdzie moja przesyłka". KIEDY PRZEWIDUJECIE ROZWIĄZANIE PROBLEMU ? Awaria musi być potężna, jesli cały dzień nie jesteście w stanie tego ogarnąc i milczycie.
Dlaczego nie ma komunikatu na stronie głównej ???? Jakieś kpiny urządzacie
Kiedy można się spodziewać rozwiązania problemu?
Bardzo dziękujemy, że macie nas...
Jak już pisałem w wątkach przeładowanie skryptów (ctrl + f5) pozwala zamówić kuriera... (U MNIE DZIAŁA ) Pozdrawiam
Dziś nadal jest ten sam problem, kiedy można się spodziewać naprawy?
U mnie działa plus sporo osób potwierdziło że CTRL + F5 rozwiązuje problem - niestety nie u wszystkich...
nie mogę wygenerowac etykiety dpd i one box
U nas to samo. Etykiete pobralam sle podjazdu nie da sie zamowic:(