anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Allegro blokuje konto bez podania przyczyny.

mozen-eu
#7 Wielbiciel#

Dzień dobry!

Mam taką sytuację:

Założyłem nowe konto. W ciągu kilka dni dostałem blokadę zgodnie z art 2.12 (weryfikacja tożsamości). Wysłałem zdjęcia i dostałem maila: "Dziękuję za przesłane zdjęcia - po weryfikacji zostały usunięte.Proszę o wysyłkę wszystkich zamówień i wprowadzenie numerów paczek do systemu". Ale wszystkie numery zostały wprowadzone i na chwile obecną wszystkie zamówienia (koło 40 zamówień) zostały zrealizowane w terminie. Pozostało do realizacji 22 zamówienia. 

Zapytałem : 

1. Zgodnie z jakim pkt. Regulaminu Allegro jest zablokowane moje konto po weryfikacji o której mowa w pkt 2.12?

2. Zgodnie z jakim pkt. Regulaminu Allegro są zablokowane moje środki obrotowe za już wysłane zamówienia?

3. Jaki są warunki, Zgodnie z Regulaminem Allegro, dla odblokowania konta?

W odpowiedzi dostałem: "na wszystkie pytania odpowiedzieliśmy już w poprzedniej korespondencji.
Ostateczną decyzję w sprawie odwieszenia konta podejmiemy po zrealizowaniu wszystkich zamówień"

Czyli wygląda jak szantaż? Jeśli chcesz odzyskać pieniądze za wysłane zamówienia, musisz wysłać więcej zamówień. Ale nie ma pewności, że odblokujemy dostęp do twoich środków.

Wtedy, kilka razy, proponuję anulować nie realizowane zamówienia i zwrócić pieniądze klientom. Odpowiedzi zero...

Realizowano zamówień na kwotę koło 4000 i pozostało do realizacji zamówień na kwotę koło 3500. Ciałość tej kwoty jest zablokowana przez Allegro.

Co mam robić w tej sytuację?

 

oznacz moderatorów
6 ODPOWIEDZI 6

LEW433
#21 Demiurg#

Dokładnie tak to wygląda" na szantaż", zawsze nas tu zastanawia za co blokują jak sprzedaż odbywa się bez zakłóceń ? doczekaliśmy ciekawych czasów ale należałoby zapytać czy Ci wszyscy doradcy kiedyś przeszli jakąś edukacje?🤔

oznacz moderatorów

Monika__L
#16 Inspirator#

moze byc tez tak że czegoś nie wiemy, a sprzedający jednak coś w realizacji zleceń pominął. choćby nieświadomie

oznacz moderatorów

mozen-eu
#7 Wielbiciel#

Dlaczego w tedy dział bezpieczeństwa nie podaję żadnych informacji? 

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

Mają czas albo nie wiedzą co odpowiedzieć, nie wiem dlaczego!

oznacz moderatorów

mozen-eu
#7 Wielbiciel#

Może pracownicy Allegro tylko tak drwią z obcokrajowców? 

Brak informacji o przyczynach blokady. Pracownicy nie kierują się regulaminem serwisu, lecz pewnymi zasadami personalnymi, które są sprzeczne zarówno z regulaminem serwisu, jak i z ustawodawstwem polskim.

Dostałem tylko: 

"na wszystkie pytania odpowiedzieliśmy już w poprzedniej korespondencji.
Ostateczną decyzję w sprawie odwieszenia konta podejmiemy po zrealizowaniu wszystkich zamówień."

Postanowiłem zaryzykować i wysłać wszystkie zamówienia. Wysłałem, informuje o to dział bezpieczeństwa i dostaję taką odpowiedz:

"proszę o kontakt po dostarczeniu wszystkich paczek do Kupujących"

Piszę te pytania:

  1. Сo uniemożliwia odblokowanie konta?
  2. Zgodnie z jakim punktem regulaminu muszę wysłać wszystkie zamówienia i sprawdzić, czy zostały oni dostarczone, aby zakończyć weryfikację?
  3. Zgodnie z jakim punktem regulaminu Państwo blokują moje środki za już wysłane i DOSTARCZONE zamówienia?

Odpowiedzi narazie zero.....

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

Właśnie, nieładnie!

oznacz moderatorów