anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

allegro one dostawa w sobotę, paczkomaty dostawa w poniedziałek

ForBajk
#10 Popularyzator#

Wiadomo, że od jakiegoś czasu trzeba mieć przesyłki allegro one żeby utrzymać smarta. Już od dłuższego czasu obserwuję co się dzieje na allegro i zauważyłem, że w czwartek po godzinach granicznych u sprzedających z większych miast posiadających w ofercie przesyłki allegro one realizowane przez kuriera One wyświetla się pod ofertą napis "dostawa w sobotę"  a u tych którzy wysyłają allegro One realizowane przez ups wyświetla "dostawa w poniedziałek" i nic z tego, że masz w ofercie paczkomaty inpost, których zamawia 90% kupujących smart przez co w piątek generuje się etykiety paczki w weekend, a przesyłki takie zostają doręczone w sobotę przez kuriera inpost. Więc dlaczego przy dostawie paczkomatem inpost nie ma mowy o dostawie w sobotę? Od razu widać, że allegro faworyzuje swoje przesyłki, a inpostowi wydłuża czas dostawy.

Jeśli jesteś sprzedającym z małego miasta z dala od oddziału inpost to nie dość, że masz maksymalne godziny graniczne nadań do 13:00 to jeszcze nie możesz zaoferować allegro one realizowane przez kuriera One przez co twoje oferty są mniej atrakcyjne w trafności i masz mniejszy obrót niż ci, którzy mieszkają w większych miastach. 

Bez nazwydd.png

oznacz moderatorów
2 ODPOWIEDZI 2

ForBajk
#10 Popularyzator#

Bez nazwycd.png

oznacz moderatorów

AnnaG-Antyki
#17 Koryfeusz#

Nie do końca masz rację. Jest jeszcze gorzej. Nie dyskwalifikują tylko one realizowanych przez ups ale wszystkich sprzedawców nie posiadających ona realizowanego przez kuriera one. Różnica jest widoczna na takich kontach jak moje. Sprzedaję na prywatnym, smarta mam za sam paczkomat. Nigdy nie używałam allegro ona, bo po pierwsze za mała miejscowość żeby latać do 5ciu punktów z 1 paczką, po drugie jeden negatyw za ona uziemił by mnie na amen. A mam to samo. W czwartek po południu zaczyna wyświetlać dostawę na poniedziałek, w piątek na wtorek. Klienci na tym tracą. Gdy ktoś nie odebrał paczki to słyszę, że nie zdążył. Dlaczego nie zdążył? Bo miało przyjść w poniedziałek czy wtorek, a przyszło w piątek lub sobotę. To naraża klientów na dodatkowe koszty. Muszą potem opłacać powtórne wysyłki. Nie mam nawet możliwości skorygowania tego swoja wysyłką, bo wtedy punkty za opóźnienie polecą.

oznacz moderatorów