anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Allegro One Kurier - Kurier nie odbiera paczek z automatu...

ROE_AUTO
#10 Popularyzator#

W dniu dzisiejszym kilku oburzonych klientów kontaktowało się z nami odnośnie niezrealizowanych zamówień. Forma dostawy to Allegro One Kurier. Paczki od czwartku od godziny 11 leżą w automacie.

Numery nadań:

A000IHGX29
A000IHGVP2
A000IHGVJ5
A000IHGVD8
A000IHGV70
A000IHGV54
A000IHGUP4
A000IHGUG3
A000IHGUA6

Pytanie gdzie zgłaszać problemy z paczkami?

Jeden klient już anulował zamówienie. Czy w związku z tym można ubiegać się o zwrot kwoty, którą dopłacamy do każdej nadanej paczki ze Smartem?

@w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_  

 

oznacz moderatorów
3 ODPOWIEDZI 3

Allegro_One
Ekspert Allegro

@ROE_AUTO bardzo przepraszamy za tę spowodowaną trudnościami operacyjnymi sytuację!
To opóźnienie nie powinno mieć miejsca, postaramy się odebrać przesyłki tak szybko jak jest to możliwie. Jeżeli zamówienie zostało anulowane, to otrzymasz rabat transakcyjny, nie uwzględni on jednak nadania przesyłki. 
Poprosimy o kontakt w sprawie anulowanego zamówienia i nadanej przesyłki przez infolinię (tel. 616 306 997). 

oznacz moderatorów

drekenzes
#16 Inspirator#

@Allegro_One Skoro nie została wykonana usługa, to dlaczego nie przysługuje zwrot opłaty za nadanie przesyłki? Allegro pobiera dopłatę do usługi, przy większych zamówieniach całkiem sporą, zupełnie nie wywiązuje się z wykonania usługi i co, nie zamierza tej opłaty oddać? A niby dlaczego? To teraz tak można, wsiąść kasę za wykonanie usługi, nie wywiązać się z umowy, ale pieniążki przytulić?

Z uprzejmości nie napiszę, co o tym myślę.

_________________________________________________________
1.07.2024____Allegro ---> Kolekcje...RIP...
oznacz moderatorów

AGD-RTV-IT
#12 Orędownik#

@ROE_AUTO kwestię wadliwego wykonania umowy dostawy i odzyskania kosztów nienależycie wykonanej usługi pocztowej Allegro One zgłaszasz wg tego - Regulamin “One by Allegro” - Allegro.pl


Podstawa prawna roszczenia:
§13

7. Usługę pocztową uważa się za nienależycie wykonaną w szczególności w przypadku:

1) częściowego uszkodzenia lub częściowego ubytku zawartości Przesyłki;
2) opóźnienia w doręczeniu Przesyłki w stosunku do gwarantowanego terminu doręczenia Przesyłki;
3) wykonania Usługi niezgodnie z Umową o świadczenie Usługi lub przepisami Prawa pocztowego.

9. Z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania Usługi uprawnionemu przysługuje odszkodowanie:

  • 1) za utratę, ubytek lub uszkodzenie Przesyłki – w wysokości nie wyższej niż zwykła wartość utraconych lub uszkodzonych rzeczy;
  • 2) za opóźnienie w doręczeniu Przesyłki w stosunku do gwarantowanego terminu doręczenia – w wysokości nieprzekraczającej dwukrotności opłaty za Usługę.

Sposób wniesienia roszczenia jest w §14:

2. Nadawca albo Adresat mogą zgłosić reklamację elektronicznie pod adresem: https://allegro.pl/pomoc/last-mile/zloz-reklamacje, a także w inny sposób przewidziany przepisami Prawa pocztowego. W przypadku reklamacji składanej w formie elektronicznej stosowane jest uwierzytelnienie poprzez zalogowanie na konto użytkownika Allegro lub weryfikacja danych dotyczących przesyłki będącej przedmiotem reklamacji.

Pozdrawiamy
Dział Sprzedaży
PHU MAR-SAT

Pozdrawiamy
PHU MAR-SAT
oznacz moderatorów