Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Bardzo bym prosiła o pomoc w rozwiązaniu problemu.
Kontakt mailowy nie przynosi odpowiedzi a potrzebuje tego uprawnienia.
aktualnie aktywny abonament profesjonalny i straciłam sporo czasu w oczekiwaniu na support.
Cześć, @SyntiaDecor. Czy wykonałaś wszystkie kroki opisane w tej instrukcji? Jakie dokładnie działania wykonywałaś?
Proszę również o informację, czy ten sam problem występuje po zalogowaniu do Allegro w trybie incognito przeglądarki?
Jeśli chodzi o kontakt mailowy - widzę, że doradca napisał do Ciebie 28 listopada w zgłoszeniu 47047183 z prośbą o przesłanie zrzutów ekranu, ale ich nie otrzymał.
Dziękuje za odpowiedź, tak wykonałam wszystkie kroki zgodnie z instrukcją po kliknięciu w dodaj użytkownika w prawym górnym rogu wyskakuje komunikat  jak na screenie "Ups nic tu nie ma"
Kontaktował się ze mną support (screeny zostały przesłane) niestety nie ma rozwiązania póki co.
w trybie incognito wygląda to tak samo
 
@SyntiaDecor Widzę, że doradca przekazał sprawę do konsultacji, dlatego proszę, żebyś nie wysyłała kolejnych wiadomości, tylko poczekała na odpowiedź. Wkrótce ją otrzymasz.