anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Blokada wypłat - błąd w weryfikacji konta

mixpol007
#7 Wielbiciel#

Dnia 24.01.2022 przeszliśmy przekształcenie firmy, co za tym idzie trzeba było zmienić dane na konie. Wszystko przebiegło w miarę sprawnie, posiadamy 3 konta i na każdym z nich wprowadzone zostały te same dane. Proces weryfikacji również przeszedł prawidłowo, wygenerowały się na każdym z kont dane do przelewu, następnie środki zostały przelane. Jedno z tych trzech kont nie zostało zatwierdzone. Najpierw stwierdzono, że to przez PAYU, gdzieś był problem w weryfikacji, odblokowano nam na chwilę wypłaty z konta, po czym na nowo je zablokowano, tak się działo kilkakrotnie. Od jakiegoś miesiąca jednak allegro twierdzi, że to z naszej strony coś robimy źle, ponieważ wysyłają nam ciągle linki do zmian danych - te dane zmieniamy (w zasadzie klikam tylko na "zmień dane" ponieważ dane są prawidłowe), jednak po zmianie nie generuje się już druk do przelewu, otrzymujemy tylko informację "Dziękujemy. Sprawdzimy nowe dane Twojej firmy i poinformujemy Cię mailem o wyniku weryfikacji.". Niestety wynik weryfikacji zawsze jest ten sam, jest to niewiarygodne, aby tyle miesięcy nie było nikogo, kto byłby nam w stanie pomóc. Zablokowane środki sięgają już 50 tys. , a allegro odpisuje 1 maila na dzień, czasami na 2 dni. Co chwilę sprawę prowadzi ktoś inny i każdego na nowo trzeba wprowadzać w temat i tysięczny raz pisać to samo. Obłęd.

oznacz moderatorów
2 ODPOWIEDZI 2

LEW433
#21 Demiurg#
oznacz moderatorów

mr_oma
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@mixpol007, przepraszam Cię za czas oczekiwania na odpowiedź, natomiast obecnie sprawa jest wciąż konsultowana. Proszę Cię jeszcze o cierpliwość. Odpowiedź otrzymasz w korespondencji nr 22357547. 

   Maja
   Moderatorka


   _____________
   Daj znać, co myślisz o Allegro Gadane i wypełnij ankietę! 🙂
oznacz moderatorów