anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Brak Etap II po zakończeniu Etap I

Idź do rozwiązania
Ecoliv
#7 Wielbiciel#

@ko_alka@mr_oma@la_nika@nat_not@_HolaOla_  Dzień dobry państwu. 

Chciałbym się dowiedzieć, dlaczego nie mam możliwości (nie widzę w Centrum Zniżek) aktywowania Etap II po zakończeniu Etap I?

Jestem przekonany, iż spełniłem wszystkie postawione cele (mam więcej niż 50 ofer i wykorzystałem więcej niż 50 wyróżnień).

Pozdrawiam.

oznacz moderatorów
3 ODPOWIEDZI 3
nat_not
Moderator
Moderator

@Ecoliv Konsultuję tę sprawę. Kiedy dowiem się więcekj, odezwę się ponownie.

   Natalia
   Moderator

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów
nat_not
Moderator
Moderator

@Ecoliv Poinformowano mnie, że Etap II został aktywowany na Twoim koncie automatycznie. Nie musisz nic akceptować.

   Natalia
   Moderator

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów
Ecoliv
#7 Wielbiciel#

Dziękuję bardzo za informację.

 

oznacz moderatorów