anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Brak możliwości wpłaty na poczet zwrotu

Algosom
#7 Wielbiciel#

Witam. Kupujący kupił ode mnie produkt, które niestety już nie posiadam a zapomniałem usunąć oferty. Zapłacił przez przelewy24 99zl, od razu zabrano mi prowizje za sprzedaż i na koncie zostało 87 zł. Anulowałem sprzedaż i chce zwrócić środki kupującemu, ukazuje się komunikat ze mam za mało środków i chce wpłacić ze swojego konta aby kupujący ten zwrot otrzymał. Gdy klikam przycisk przejdź do płatności to nic się nie dzieje. Sprawdzałem już różne przeglądarki, na telefonie. Brak mi już pomysłu, nie jestem w stanie zrobić zwrotu kupującemu. Pomóżcie. 

oznacz moderatorów
9 ODPOWIEDZI 9

LEW433
#21 Demiurg#
oznacz moderatorów

Algosom
#7 Wielbiciel#

Nic mi to nie daje. ,,Skorzystaj z zasilenia Allegro Finanse kwotą na konkretny zwrot. '' próbuję zasilić , klikam i nic się nie dzieje. Po jednym dniu anulują mi zwrot, bo nie mam środków. Wczoraj robiłem identyczny zwrot i wszystko pięknie poszło, a tu się coś zacięło i nie mogę przejść do banku, żeby zasilić to konto na zwrot...

oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@Algosom Czy w tej chwili problem z zasileniem konta nadal występuje?

   Natalia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów

Algosom
#7 Wielbiciel#

Tak. Nadal nie moge kliknac ,, przejdz do platnosci’’ zeby przenioslo mnie na strone banku

oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@Algosom Dla pewności sprawdź proszę czy problem występuje również w trybie incognito przeglądarki. Jeśli tak, prześlij zrzuty ekranu lub filmik z widokiem opisanych problemów na adres: spolecznosc@allegro.pl. W treści wiadomości zaznacz, że dotyczy ona tego wątku z Gadane.

   Natalia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów

Algosom
#7 Wielbiciel#

Dobrze. Zaraz sprawdzę i nagram film. 

oznacz moderatorów

Algosom
#7 Wielbiciel#

@nat_not Film został wysłany na adres email. 

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

Podpadłeś?

oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@Algosom Niestety analiza przesłanego dokumentu nie doprowadziła do ustalenia co jest przyczyną problemu. Potrzebny będzie filmik z widocznym całym oknem przeglądarki wraz z datą i godziną oraz włączoną konsolą deweloperską.

konsola-min.png

Podaj również numer zamówienia, do którego chcesz zlecić zwrot.

 

 

 

   Natalia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów