anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Brak wpłaty na menadzer przesyłek

led_provider
#10 Popularyzator#

Doładowałem konto na paczkomaty kase z konta wzieło informacja od was przyszła że konto zostało doładowane, a pieniędzy nie ma na koncie. Mineło juz ponad godzine

oznacz moderatorów
3 ODPOWIEDZI 3

kostas11
#21 Demiurg#

@InPost potrzebne wsparcie 🙂

________
Κώστας
oznacz moderatorów

led_provider
#10 Popularyzator#

występuje problem z płatnościami paypro - allegro też nie da się opłacić online 🙂

oznacz moderatorów

InPost
Ekspert InPost

@led_provider 

W pierwszej kolejności prosimy o sprawdzenie, czy na konto nie zostały naliczone dodatkowe opłaty (np. za wysłanie paczki ponadgabarytowej). Wówczas realizowane doładowanie jest pobierane na poczet obciążenia. Informacje o opłatach naliczonych dla kont typu prepaid powinny być widoczne w Managerze Paczek, w zakładce "Płatności" --> "Historia Operacji".

Jeśli zweryfikowanie historii operacji nie wyjaśnia tej sytuacji, prosimy o przesłanie potwierdzenia transakcji w formacie pdf, adresu mailowego przypisanego do konta w Managerze Paczek oraz opisu sprawy na pomoc@inpost.pl 

oznacz moderatorów