Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
na razie czekać.
tylko że dziś mija termin wysyłki paczki?
A skąd wiesz, że adres jest zły?
system DPD nie przyjął mi tego adresu, sprawdziłem go i faktycznie nie istnieje
@PicassoShop może tylko jest błędny kod pocztowy. Sprawdzałeś na PP
Napisz do allegro, ze kupujący podał błędne dane adresowe abyś miał podstawkę do możliwości wyłączenia z jakości wysyłki.
Poprosisz o wyłączenie z jakości.
a jak mogę to zrobić?
@PicassoShop Skontaktuj się przez formularz, albo poproś panie moderatorki:
@N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_
@N_Nitka28@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@Sa_nova@la_nika@ayo80@nat_not@_HolaOla_ klient podał zły adres wysyłki i nie odbiera telefonu więc nie mogłem wysłać przesyłki przez co została obniżona mi jakość
Proszę o wyłączenie z jakości, zamówienia nr 16189702351
@PicassoShop podałeś numer oferty, a ja potrzebuję numer zamówienia, a taże zrzut ekranu z błędem jaki pojawia się, gdy próbujesz nadać przesyłkę.
nr. zamówienia 6dc1c1b0-7723-11ef-a613-47b0e7fb1065
@PicassoShop ok, poproszę o wykluczenie tego zamówienia z jakości, ale możliwe, że nie bedziemy mogli tego zrobić. Dam znać! Prawidłowy kod pocztowy dla tego adresu to 54-142.
@PicassoShop czy możesz dosłać jeszcze zrzut ekranu z próbą kontaktu z kupującym?
odebrał ten Pan telefon a jak mu powiedziałem w jakiej sprawie dzwonię to się rozłączył i póżniej nie odbierał
@PicassoShop ok, dzięki 🙂
Od jutra to zamówienie nie będzie się liczyć do Twojej jakości sprzedaży, ale muszę zaznaczyć, że wyjątkowo je wykluczyliśmy, bo komunikat jasno wskazywał co było nie tak i mogłeś ten kod pocztowy sam szybko sprawdzić. To tak na przyszłość 🙂
@PicassoShop Napisz do Allegro.
Poza sprawdzeniem poprawności kodu i adresu w mapach nie możesz nic zrobić. Potem kupujący nie będzie się odzywał, a za 3 miesiące wywali negatywa, którego Allegro nie usunie, bo taki ma regulamin. Takie jest życie na Allegro.