Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witajcie. Nie znalazłam podobnego tematu: wystawiłam i sprzedałam przedmiot w ramach akcji charytatywnej, ale nie wprowadziłam numeru przesyłki, a przesyłka jest już odebrana. Co mogę zrobić w takiej sytuacji? W którymś wątku przeczytałam, że status może się za jakiś czas zmienić na "anulowane". Czy można to jeszcze jakoś naprawić?
@lilo100 Ale w czym masz problem? Odebrana to odebrana. Kupujący twierdzi, że nie odebrał?
Nie, tu wszystko jest w porządku. Jednak dostaję wiadomości od Allegro, że spadł poziom mojej sprzedaży i że nie nadałam przesyłki na czas.
@lilo100 czyli kupujący odebrał przesyłkę i wszystko z nią okej, tak? 🙂 Czy zamierzasz wystawiać więcej ofert a Allegro? Dane z zakładki jakość sprzedaży są tam przez 30 dni, więc jeśli masz pewność, że sprzedający przesyłkę odebrał i wszystko jest w porządku, a nie zamierzasz rozpoczynać sprzedaży na Allegro, to po 30 dniach tej informacji nie będzie.
Przykro mi, ale konieczność dodawania numerów trackingowych wynika wprost z Regulaminu art. 10.5, więc nie możemy tego anulować.
W przyszłości możesz powiązać konto Allegro z Managerem przesyłek i tam generować etykiety dla paczkomatów. Numer przesyłki udostępnisz kupującemu w tej zakładce, przy właściwym zamówieniu kliknij [akcje] i [numery przesyłek]. Następnie wybierz, czy wysyłka jest z Polski czy z zagranicy. Zaznacz odpowiedniego przewoźnika z listy, wklej numer przesyłki i kliknij [zapisz].
Dziękuję bardzo za pomoc.
@lilo100 Przecież to aukcja charytatywna, kupujący chciał tylko zapłacić a przedmiotu nie chce. Co jest nie tak?
Nigdzie nie wysyłaj, wystaw ponownie.
Albo zapytaj po prostu kupujacego.
@Kaliope_Brzeg Jak widać jeszcze tacy się zdarzają. Kto bogatemu zabroni??? 🤔
Nie, kupujący odebrał przedmiot. Po prostu dostaję wiadomości od Allegro, że spadł poziom mojej sprzedaży i że nie nadałam przesyłki na czas.