anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Co zrobić jeśli nie wprowadziłam numeru przesyłki, a przesyłka jest już odebrana?

lilo100
#2 Obserwator#

Witajcie. Nie znalazłam podobnego tematu: wystawiłam i sprzedałam przedmiot w ramach akcji charytatywnej, ale nie wprowadziłam numeru przesyłki, a przesyłka jest już odebrana. Co mogę zrobić w takiej sytuacji? W którymś wątku przeczytałam, że status może się za jakiś czas zmienić na "anulowane". Czy można to jeszcze jakoś naprawić?

oznacz moderatorów
9 ODPOWIEDZI 9

xyz96
#21 Demiurg#

@lilo100 Ale w czym masz problem? Odebrana to odebrana. Kupujący twierdzi, że nie odebrał?

oznacz moderatorów

lilo100
#2 Obserwator#

Nie, tu wszystko jest w porządku. Jednak dostaję wiadomości od Allegro, że spadł poziom mojej sprzedaży i że nie nadałam przesyłki na czas.

oznacz moderatorów

br.
#21 Demiurg#

@lilo100  Tego Allegrowa biurokracja nie przewidziała 🤣

@ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_ Szanowne gremium moderatorów, jaka rada?

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@lilo100 czyli kupujący odebrał przesyłkę i wszystko z nią okej, tak? 🙂 Czy zamierzasz wystawiać więcej ofert a Allegro? Dane z zakładki jakość sprzedaży są tam przez 30 dni, więc jeśli masz pewność, że sprzedający przesyłkę odebrał i wszystko jest w porządku, a nie zamierzasz rozpoczynać sprzedaży na Allegro, to po 30 dniach tej informacji nie będzie. 
Przykro mi, ale konieczność dodawania numerów trackingowych wynika wprost z Regulaminu art. 10.5, więc nie możemy tego anulować. 
W przyszłości możesz powiązać konto Allegro z Managerem przesyłek i tam generować etykiety dla paczkomatów. Numer przesyłki udostępnisz kupującemu w tej zakładce, przy właściwym zamówieniu kliknij [akcje] i [numery przesyłek]. Następnie wybierz, czy wysyłka jest z Polski czy z zagranicy. Zaznacz odpowiedniego przewoźnika z listy, wklej numer przesyłki i kliknij [zapisz]. 

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

lilo100
#2 Obserwator#

Dziękuję bardzo za pomoc.

oznacz moderatorów

br.
#21 Demiurg#

@lilo100  Przecież to aukcja charytatywna,  kupujący chciał tylko zapłacić a przedmiotu nie chce. Co jest nie tak?

Nigdzie nie wysyłaj,  wystaw ponownie.
Albo zapytaj po prostu kupujacego.

oznacz moderatorów

Kaliope_Brzeg
#21 Demiurg#

@br. 

To już chyba nie te czasy, że kupujący charytatywnie nie chcą przedmiotu 😂

_____________
Kama
oznacz moderatorów

br.
#21 Demiurg#

@Kaliope_Brzeg  Jak widać jeszcze tacy się zdarzają. Kto bogatemu zabroni???  🤔

oznacz moderatorów

lilo100
#2 Obserwator#

Nie, kupujący odebrał przedmiot. Po prostu dostaję wiadomości od Allegro, że spadł poziom mojej sprzedaży i że nie nadałam przesyłki na czas.

oznacz moderatorów