anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Co zrobić z błędną etykietą?

santini_71
#7 Wielbiciel#

Witajcie....Poradźcie.....Paczka spakowana, wysłana. Jednak przy tworzeniu etykiety nie wkleiłem wygenerowanego przez Allegro - adresu mailowego...lecz wpisałem firmowy....Teraz już wiem, że nie wystarczy później wkleić numeru paczki do formularza transakcji....W tej chwili status zamówienia to "oczekuje na wysyłkę" - a zamówienie wyszło.....Jak to wyprostować?   Z góry wszystkim dziękuję za pomoc

oznacz moderatorów
3 ODPOWIEDZI 3

Client:44052296
#21 Demiurg#

@santini_71 a czym wysłałeś? Jak podałeś numer przesyłki w zamówieniu allegro to powinno być ok. Najwyżej policzą ci za normalną przesyłkę nie Smart

oznacz moderatorów

santini_71
#7 Wielbiciel#

Wyszło to dzisiaj jako InPost Paczkoamat....i  na platformie sprzedażowej na której byłem do tej pory ( a która upadła ) ...Po wysyłce wystarczyło "wkleić numer przesyłki".....i tutaj zrobiłem identycznie.....Nie użyłem po prostu wygenerowanego przez Allegro wirtualnego e-maila....Czy można to gdzieś w opcjach zmienić? Co z tym zrobić? Bo status zamówienia sie nie zmienia

 

oznacz moderatorów

Client:44052296
#21 Demiurg#

@santini_71 z wysłaną paczką już nic nie zmienisz. Jak paczka trafi na magazyn status powinien się zmienić.

oznacz moderatorów