Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dziś ktoś kupił u mnie przedmiot, ale niestety okazało się, że sprzedałam gdzieś indziej i zapomniałam usunąć ogłoszenie, więc nie mam możliwości wysłać danej rzeczy. Co w takiej sytuacji? Czy jak zgłoszę "Zwrot Prowizji" to Allegro przyzna mi zwrot pieniędzy? Dodam, że kupił za pobraniem kurierem. Allegro firmowe.
@Client:60818145 Cześć. 🙂 Gdzie widzisz informację o sprzedaży? Dopytuję, ponieważ sprawdzam historię Twojego konta i ostatnia sprzedaż na Lokalnie była 9 września, z kolei na zwykłym Allegro nie ma żadnej sprzedaży. Czy chodzi o inne konto?
Tak jest to inne moje konto, które jest firmowe.
@Client:60818145 Jeśli chodzi o sprzedaż na Allegro, to należy złożyć wniosek o zwrot prowizji. Jeśli jednak zamówienie nie zostało zrealizowane z Twojej winy, to najpewniej ten wniosek zostanie odrzucony. Być może klient zdecyduje się na zwrot lub anulowanie tego zamówienia?
Jeśli z kolei chodzi o sprzedaż na Lokalnie, to o zwrot prowizji musisz pisać tutaj: https://allegro.pl/pomoc/kontakt
Napisałam, że nie mam tego przedmiotu, więc nie mam jak wysłać, więc to z mojej winy. Sprzedaż sie nieodbyła, pieniędzy mi nie przelał ten ktoś, z automatu powinien byc zwrot prowizji, a allegro oszukuje w ten sposób. Trudno