anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Czy istnieje konieczność podawania adresu dla reklamacji oraz adresu do zwrotu na Allegro?

prestin_pl
#9 Pomysłodawca#

Czy istnieje konieczność podawania adresu dla reklamacji oraz adresu do zwrotu na Allegro?

Czy mogę napisać, aby kupujący skontaktował się ze mną (jako sprzedawcą) w celu uzgodnienia adresu, na który produkt powinien być odesłany? (np. zamiast domyślnego pola nazwy firmy)

Wyjaśnienie: Część asortymentu to duże gabaryty, które wychodzą bezpośrednio od producenta. Ich przesyłka to 150-300zł a bywa że więcej. Każdorazowo muszę uzgadniać z producentem czy przyjmie ten zwrot, zatem jak klient bez uzgodnień wyśle to może być problem. Z drugiej strony jak wyśle do mnie i miałbym to przekierowywać, to również jest to dodatkowy dość koszt, nie mówiąc o logistyce. Dlatego najlepiej byłoby uzgadniać to indywidualnie dla tego typu przesyłek gdzie ją przekierować.

Widziałem ze 2 przypadki tego typu, że ktoś miał podobne zastrzeżenie. Na platformach jak Empik/**piiip** nie podajemy adresu do zwrotu a uzgadniamy później. Szukałem informacji w tym zakresie ale nie znalazłem aby to był wymóg ani prawny ogólnie, ani też narzucany przez Allegro.

oznacz moderatorów
9 ODPOWIEDZI 9

LEW433
#21 Demiurg#

Naprawdę ! Firma czy prywatny?

oznacz moderatorów

prestin_pl
#9 Pomysłodawca#

Ja mam firmę jeżeli o to pytasz.  O co chodzi z "Naprawdę" - nie rozumiem. 

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#
oznacz moderatorów

Monika__L
#15 Entuzjasta#

Handlowałam kiedyś takimi gabarytami.

W tamtych czasach (2018-19) Allegro kazało pisać adresy do zwrotów i reklamacji. Przy reklamacjach podsyłaliśmy etykietę opłaconą, z adresem dostawy od razu do naszej hurtowni.

Przy zwrotach przyjęliśmy, ze będzie to adres siedziby, a jak taki kloc wróci na nasz adres to tzreba go będzie przekierowć a koszty wziąc na klatę 😞

oznacz moderatorów

prestin_pl
#9 Pomysłodawca#

Ja mieszkam w bloku, zatem byłby to problem. Nie wiem jak z Twojego doświadczenia bo ja sprzedałem kilkadziesiąt gabarytów w ostatnich miesiącach i raczej jak widzę to chyba rzadko zwracają bo nie miałem ani jednego zwrotu. Jak zwracają to bardziej produkty małe/tanie gdzie jest darmowy zwrot na SMART.

oznacz moderatorów

Monika__L
#15 Entuzjasta#

Zwroty były- jakieś 10 procent. Ale to była firma - lokal magazynowy na parterze 

oznacz moderatorów

prestin_pl
#9 Pomysłodawca#

10 procent to bardzo dużo. Ciekawi mnie co to było - meble? Pewnie coś gdzie dużą rolę grał gust kupującego.

oznacz moderatorów

Monika__L
#15 Entuzjasta#

Wózki bliźniacze…

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

Ale czy nie pyta żeby nie podawać wcale adresu do zwrotu ani reklamacji?

oznacz moderatorów