anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Czy ja jak sprzedawca mogę anulować zamówienie klienta? Bo u mnie brak towaru.

TurboFix_
#7 Wielbiciel#

Czy ja jak sprzedawca mogę anulować zamówienie klienta? Bo u mnie brak towaru. Przed anulowaniem ja skontaktował się z nim i poinformował jego że jest brak towaru 

oznacz moderatorów
4 ODPOWIEDZI 4

KOGIEL_T
#16 Inspirator#

@TurboFix_  jak już przeprosiłeś kupującego, to jeszcze zrób zwrot kasy i będzie ok

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

Nie może anulować, może zwrócić śrdoki i wówczas nie Allegro uznaje to za brak transakcji, kupujący może iść tylko do sądu wówczas, ale... masz centrum wiadomości, a to zakup na zwykłym czy Lokalne?

oznacz moderatorów

MiMary
Moderatorka
Moderatorka

Cześć, @TurboFix_. W chwili zakupu pomiędzy Tobą a kupującym zostaje zawarta prawnie wiążąca umowa sprzedaży, z której każda ze stron powinna wywiązać się na warunkach przedstawionych w ofercie.
Tylko strony umowy mogą ją rozwiązać, więc aby anulować transakcję powinieneś porozumieć się z kupującym i zwrócić środki za zamówienie (jeśli to był zakup z płatnością z góry) 🙂  

   Marysia
   Moderatorka
oznacz moderatorów

AnnaG-Antyki
#20 Guru#

Jedyne co możesz to zwrócić kasę i przeprosić. Z tego co widzę to jak zwracam kasę to z automatu przychodzi zwrot prowizji, a wtedy portal jakoś rano ją anuluje.

oznacz moderatorów