Czy ja jak sprzedawca mogę anulować zamówienie klienta? Bo u mnie brak towaru.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Czy ja jak sprzedawca mogę anulować zamówienie klienta? Bo u mnie brak towaru. Przed anulowaniem ja skontaktował się z nim i poinformował jego że jest brak towaru
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@TurboFix_ jak już przeprosiłeś kupującego, to jeszcze zrób zwrot kasy i będzie ok
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Nie może anulować, może zwrócić śrdoki i wówczas nie Allegro uznaje to za brak transakcji, kupujący może iść tylko do sądu wówczas, ale... masz centrum wiadomości, a to zakup na zwykłym czy Lokalne?

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Cześć, @TurboFix_. W chwili zakupu pomiędzy Tobą a kupującym zostaje zawarta prawnie wiążąca umowa sprzedaży, z której każda ze stron powinna wywiązać się na warunkach przedstawionych w ofercie.
Tylko strony umowy mogą ją rozwiązać, więc aby anulować transakcję powinieneś porozumieć się z kupującym i zwrócić środki za zamówienie (jeśli to był zakup z płatnością z góry) 🙂
Moderatorka

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Jedyne co możesz to zwrócić kasę i przeprosić. Z tego co widzę to jak zwracam kasę to z automatu przychodzi zwrot prowizji, a wtedy portal jakoś rano ją anuluje.