anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Czy Kupujący ma możliwość edytować swoją opinię dwukrotnie?

AKBGroup
#9 Pomysłodawca#

Dzień dobry.

Proszę o pomoc. Wczoraj miała miejsce taka sytuacja. Sprzedaliśmy ekspres do kawy z nieoryginalnym dzbankiem i zapomnieliśmy o tym wspomnieć w opisie. Jesteśmy winni. Klient wystawił negatywną opinię, bardzo zagniewany, ale później edytował, uczynił bardziej pozytywną, ale nadal recenzja pozostała negatywna. Z naszego zrozumienia wynika, że klient może edytować swoją opinię tylko raz. Pytanie brzmi: jeśli uda nam się porozumieć z klientem, czy istnieje mechanizm, który pozwoli mu zmienić negatywną opinię na pozytywną po dokonanej edycji? Dziękujemy wszystkim.

Z poważaniem. @w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_  

oznacz moderatorów
1 ODPOWIEDŹ 1

LEW433
#21 Demiurg#

Tak istnieje, edytuje raz ale może prosić o usunięcie opinii. Możesz zmienić lub usunąć zarówno ocenę Polecam, jak i Nie polecam. Możesz to zrobić samodzielnie tylko raz dla danego zamówienia. Jeśli chcesz zrobić to ponownie, daj nam znać – kliknij [skontaktuj się z nami] pod tym artykułem.

oznacz moderatorów