anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Czy trafiłem na cwaniaka?

Halfrunt
#18 Luminarz#

Klient nie odbiera przesyłki w Smart z paczkomatu dla zamówienia z 11.11.2022, ta wraca do nadawcy, 

Standardowo w takiej sytuacji wysyłam maiła z informacją o zaistniałym zdarzeniu oraz propozycją ponownej wysyłki po otrzymaniu zapłaty za jej nadanie. 

Cisza...

Klient czeka 45 dni by otworzyć dyskusję, a wniej prosi o wyjaśnienia, gdyż rzekomo paczki nie było w skrzynce (w domyśle chyba chodzi o przegródkę w paczkomatu).

Jak to ugryźć?, gdyby dał mi wcześniej znać, że rezygnuje to zwrócił bym mu kasę i wystąpił o zwrot prowizji. 

Czy z premedytacją czekał te 45 dni by w razie czego miał stratę?, sam na transakcji zyskał monety które otrzymałem za tytuł SS 

W pustą skrytkę paczkomatu też nie wierzę, gdyż jeśli żeczywiscie by ją otwarł to uznana by była za odebraną, a ponadto przecież była gdy miną termin i kurier ją zabrał do zwrotu.

Myślę że podtrzymam stanowisko o możliwości ponownej wysyłki, po otrzymaniu zapłaty. 

A wy jak sądzicie 

oznacz moderatorów
8 ODPOWIEDZI 8

Halfrunt
#18 Luminarz#

Czy jest szansa na odzyskanie prowizji po terminie 45 dni?

Już tak drogie jest to Allegro, że jeszcze użerać się trzeba z nieodpowiedzialnymi klientami, a czasami mam wrażenie, że niektórzy z nich doktoryzują do w dowalaniu sprzedawcy.

oznacz moderatorów

medalik_2009
#17 Koryfeusz#

@Halfrunt tak, możesz odzyskać prowizję po takim czasie. Czasami jednak ze 2-3 odwołania trzeba napisać. Zależy czy trafisz na ogarniętego pracownika Allegro, który zna dobrze problemy w handlu, czy na wystraszonego debiutanta, który nosa poza powierzony szablon z odpowiedziami nie wyściubi. 😎

Zarchiwizuj sobie na wszelki wypadek historię trackingu tej paczki i wiadomości wysłane do kupującego, po powrocie paczki.

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

Opisz sytuację w dyskusji że nie ma potwierdzenia otwarcia, odbioru przesyłki a więc wróciła do Ciebie i ze kupujący nie odstąpił od umowy zakupu, to proponujesz(jak napisałeś) ponowną wysyłkę za opłatą.

oznacz moderatorów

cFiat
#12 Orędownik#

Kłamie jak bura su... jak by otworzył skrytkę to by była informacja w systemie, tam możesz wybrać w razie czego czy jest ok czy coś nie tak z przesyłką.  Niech płaci jeszcze raz za wysyłkę i tyle a nie w ciula wali.

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

To nie takie proste jak piszesz , tu na allegro.

oznacz moderatorów

az1rael
#21 Demiurg#

Przeciez masz nr paczki i mozesz podejrzec co sie z nia dzialo. Robisz screena z netu ze strony przewoznika na potrzeby dyskusji, tam powinno byc odnotiwane czy skrytke otwieral, druga rzecz na paczce masz powod odeslania towaru na liscie przewozowym. Potem wkleisz w dyskusje wiadomosc w ktorej prosisz o oplacenie kolejnej wysylki. Kupujacy nie odstapil od umowy termin 14dni minal dawno temu, mozesz mu doliczyc koszta magazynowe i koszta zwrotu paczki do ciebie . Napisz w dyskusji ze moze sobie towar odebrac pod adresem xxx i ma na to 30dni a potem zutylizujesz paczke.

oznacz moderatorów

Client:109199213
#12 Orędownik#

@Halfrunt  napisał(a):

Jak to ugryźć?, gdyby dał mi wcześniej znać, że rezygnuje to zwrócił bym mu kasę i wystąpił o zwrot prowizji. 


Nadal możesz zwrócić kasę (o ile konsument odstąpi od umowy), bo 14-dniowy termin na odstąpienie nawet nie zaczął płynąć. Ale chyba lepiej uprzejmie wyjaśnić sprawę z klientem i zaproponować ponowną wysyłkę. Na firmowym koncie masz 99,5% pozytywów, Super Sprzedawcę i Smart! w ofertach, więc grożenie utylizacją paczki albo wziętymi z kosmosu kosztami magazynowania nie byłoby najlepszym pomysłem.

 

 

oznacz moderatorów

RED
#21 Demiurg#

dlatego w regulaminie oferty musi obowiązkowo być odwołanie do regulaminu allegro i przewoźnika, którą także musi zaakceptować konsument

i oczywiście mieć możliwość zapoznać się z nią przed zakupem

podobnym przypadkiem jest reklamacja typu: nie umiałem odebrać towaru z paczkomatu

--------------------------------------------------------------------------

w trakcie odbioru przesyłki wyświetlają się komunikaty inpostu co należy w takim wypadku zrobić

 

 

 

 

oznacz moderatorów