Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
ale jak allegro zwrociło? to ty zlecasz zwrot środków
Zwroty mam automatyczne, dokonuje ich Allegro, dobrze że nie zwrócili za obie pary butów dotąd im ufałem a teraz widzę iż trzeba chyba ręcznie robić
Kupujący odsyła na własny koszt, więc opisz sprawę jaśniej, jak kto i co?
Klient kupił 2 pary butów 46 i 47. Kupujący bez Smart więc 10,95 za przesyłkę , po czym odesłał buty 46 a zostawił 47 a Allegro zwróciło 265 za buty plus 10,95 koszt dostawy to widzę jest metoda na darmową dostawę bez Smart.!!!
Ale jak mu Allegro zwróciło, automatyczny zwrot?https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=14a4eea0-8c13-4c5f-84d2-aa1b52a06c15
Aby taki zwrot był możliwy, klient musi:
Ale zwrócił połowę zamówienia a nie całość? Czyli ta druga zakupiona para butów miała dostawę GRATIS?
Nie pasuje Mi to, przy częściowym zwrocie, kupujący nie otrzymuje kosztów przesyłki!
Dlatego wstawiłem ten post rozumiem, że nie muszę wszystkiego wiedzieć o Allegro i nauka kosztuje.
@APF1 aby mieć 100% pewności, wyjaśnię tę sytuację ze specjalistami i wrócę do Ciebie z informacjami.
@_HolaOla_ nie do końca się zgadza bo odesłał część towaru
@APF1 było edytować, tu na allegro nie wszystko działa jak powinno 😞
Możesz zlecić zwrot ręcznie (zanim wykona się automatyczny) lub odrzucić automatyczny zwrot (w zakładce Zwroty). Domyślnie masz na to 2 dni (tę liczbę można zmienić). W przypadku braku reakcji po tym czasie zwrot wykonuje się automatycznie.
Dotąd działało to prawidłowo a tu jakbym wykrył lukę w systemie.