anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dlaczego informacja o zwrocie prowizji pojawiła się w tylko "Złożone wnioski"?

Idź do rozwiązania
janeana
#11 Animator#

Witam serdecznie,

Być może banalnie proste pytanie, ale kto pyta, nie błądzi. Otóż do tej pory w przypadku zwrotu towaru wyświetlała mi się jednocześnie informacja w zakładce "Zwroty" oraz w zakładce ""Złożone wnioski" - informacja dotycząca 1 zwrotu produktu.

Natomiast dzisiaj wyświetliła mi się informacja tylko w zakładce "Złożone wnioski" - odnośnie zwrotu prowizji (rabatu transakcyjnego) - status wniosku zaakceptowany.

Nie ma to związku ze zwrotem produktu?

 

oznacz moderatorów
7 ODPOWIEDZI 7
la_nika
Moderator
Moderator

@janeana być może zamówienie zostało anulowane albo przez kupującego albo automatycznie z powodu braku wpłaty i dlatego nie było informacji o zwrocie 🙂
Możesz podać mi numer zamówienia? Wtedy będę mogła sprawdzić to dokładniej. 

   Monika
   Moderator


   _____________
   Tak jak roślina, społeczność potrzebuje pielęgnacji i troski, by rozkwitać.
   Dbajmy o nasze dobre relacje!
oznacz moderatorów
janeana
#11 Animator#

Nr zamówienia, w którym płatność została anulowana 4715e8b1-50df-11ec-a51c-f1d77c0931f2

Nr zamówienia, które zostało zapłacone 3d210d52-50e2-11ec-94de-8f30bdf5b4c0

Dziękuję serdecznie

oznacz moderatorów
la_nika
Moderator
Moderator

@janeana widzę, że to są zamówienia od kupującego o którego pytałaś w tym wątku. Czy to pomyłka? Czy właśnie w tym przypadku w anulowanym zamówieniu pojawiła się tylko informacja o rabacie transakcyjnym  w złożonych wnioskach?
Potwierdź proszę, bo automatyczny rabat transakcyjny jest przyznawany przy anulowanym zamówieniu, a tutaj była anulowana płatność, czyli teoretycznie kupujący mógłby ponownie je opłacić. Jeśli to rabat (zwrot prowizji) za to zamówienie otrzymałaś to będę to dalej wyjaśniać!

   Monika
   Moderator


   _____________
   Tak jak roślina, społeczność potrzebuje pielęgnacji i troski, by rozkwitać.
   Dbajmy o nasze dobre relacje!
oznacz moderatorów
janeana
#11 Animator#

Potwierdzam, dotyczy to kupującego, o którego pytałam w tym wątku. W tym przypadku pojawiła się tylko informacja o rabacie transakcyjnym w złożonych wnioskach.

Numer zamówienia 4715e8b1-50df-11ec-a51c-f1d77c0931f2 - anulowana płatność 7:41

Numer zamówienia 3d210d52-50e2-11ec-94de-8f30bdf5b4c0 - opłacone 8:02

oznacz moderatorów
janeana
#11 Animator#

Rabat transakcyjny dotyczy anulowanej płatności z godziny 7:41

oznacz moderatorów
la_nika
Moderator
Moderator

@janeana dziekuję za Twoje potwierdzenie! Już wyjaśniam.
Rozumiem, że raz otrzymałaś rabat transakcyjny (zwrot prowizji)? Tzn. jeden dotyczący oferty  11234843203 i jedne dotyczący oferty 11397391682 w zamówieniu nr. 4715e8b1-50df-11ec-a51c-f1d77c0931f2. W zakładce Złożone wnioski jest tylko data zamówienia czyli to będzie 29.11.2021 godzina 07:41
Jeśli wszystko się zgadza to został przyznany automatyczny rabat transakcyjny, ponieważ zamówienie zostało uznane za dubel. Kupująca anulowała płatność, którą szybko powtórzyła, ale w osobnym zamówieniu i dlatego w tym pierwszym (z anulowaną płatnością) przyznaliśmy rabat.
Odnosi się do tego ten punkt regulaminu:

la_nika_0-1638281573099.png

Czyli wszystko się zgadza 👍 Gdybyś miała jeszcze pytania albo coś było niejasne, to chętnie pomogę 🙂 

   Monika
   Moderator


   _____________
   Tak jak roślina, społeczność potrzebuje pielęgnacji i troski, by rozkwitać.
   Dbajmy o nasze dobre relacje!
oznacz moderatorów
janeana
#11 Animator#

Tak, wszystko się zgadza 🙂 Bardzo dziękuję Monika, że tak wnikliwie zajęłaś się tym tematem. Teraz wszystko rozumiem 🙂 Wszystko na początku wydaje się trudne, zanim przejdzie się przez to pierwszy raz..

Jeszcze raz bardzo dziękuję za pomoc

oznacz moderatorów