anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dlaczego mam obniżone punkty za realizację zamówień?

MAMY ROZWIĄZANIE!
jaczup
#7 Wielbiciel#

jaczup_0-1640849329521.png

Jak widać mam punkty na minusie za w/w podpunkty, natomiast ja sprzedaję oferty tylko w wersji wysyłki e-mail, w aukcji ustawione mam, że wysyłka jest do 1 dnia roboczego. Zawsze kupujący nie czeka więcej niż ten 1 dzień roboczy, tylko jak już to o wiele mniej.

Proszę o pomoc.

 

oznacz moderatorów
3 ODPOWIEDZI 3
la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@jaczup jeżeli metodą dostawy jest przesyłka elektroniczna to w ogóle nie uwzględniamy tych wyników w jakości sprzedaży. 
Widzę natomiast, że wysyłałeś również przesyłkę kurierem DPD (zamówione 1.12.2021) oraz do paczkomatu InPost (zamówione 30.11.2021)  te przesyłki miały opóźnienia i zostały uwzględnione w punkcie "terminowa wysyłka". 

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów
jaczup
#7 Wielbiciel#

W takim razie po kilku tygodniach powinno się wyzerować? Bo już nie sprzedaję inną opcją niż wysyłka e-mail.

oznacz moderatorów
la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@jaczup tak 🙂 Tam są dane z ostatnich 30 dni, więc w ciągu kilku najbliższych dni to się wyzeruje. A jeśli wysyłasz tylko e-mailem to będzie tam "brak danych", ponieważ tego typu wysyłki nie są liczone do jakości sprzedaży. 

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów