anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dlaczego moje konto zostało zawieszone?

Parowka212
#7 Wielbiciel#

Dzień dobry.

W dniu wczorajszym allegro zwiesiło moje konto. Do obecnego momentu nie dostałem oficjalnej wiadomości od allegro o powodzie zawieszenia. Dopiero gdy osobiście pofatygowałem się aby napisać formularz pracownik podał mi rozległy punkt regulaminu 2.12 oraz poprosił o weryfikację na podstawie zdjęć, która została wykonana.

W odpowiedzi na mój mail z weryfikacją otrzymałem wiadomość "Po weryfikacji przesłanych dokumentów i wyjaśnień muszę poinformować, że konto nie zostanie odwieszone ze względów bezpieczeństwa. Jest to decyzja ostateczna."

Niestety nie został mi wskazany żaden konkretny powód jakim mogłem naruszyć regulamin a jedynie rozległy artykuł 2.12. A wiadomość o decyzji ostatecznej jest skandaliczna.

Miał ktoś podobną sytuacje? Na jaki okres jest zawieszone konto? Co z pieniędzmi, które znajdują się na koncie od kupujących?

Obsługa klienta jest skandaliczna jeśli nie zostanie mi przedstawiony konkretny powód sprawę z szczegółami opiszę na portalach społecznościowych...

 

oznacz moderatorów
8 ODPOWIEDZI 8

kolekcjoner608
#16 Inspirator#

Jeśli sam nie doszedłeś jakie zasady złamałeś z artykułu 2.12. to musisz czekać lub pisać do nich np. na czacie (o ile to możliwe na zablokowanym koncie) by cię oświecili .Postaraj się na spokojnie prześledzić regulamin i może sam szybciej zauważysz błędy które doprowadziły do blokady .Tu możemy poprosić kogoś z moderatorów może ci pomoże  @ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_  

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

O takich niejasnych zawieszeniach konta pisano tu wiele razy, musisz napisać tu:https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=28111aef-fc3d-4ee0-a94e-d1d7ac01fa65&subjectId=fed698b4-f...

oznacz moderatorów

Parowka212
#7 Wielbiciel#

Problem w tym, że napisałem a w odpowiedzi nie otrzymałem żadnego konkretnego powodu ani informacji o możliwości odwieszenia konta...

oznacz moderatorów

mr_oma
Moderator
Moderator

@Parowka212Art. 2.12 dotyczy bezpieczeństwa transakcji i konta oraz możliwości weryfikacji Allegro na podstawie dokumentów. Przesłanie dokumentów nie jest równoznaczne z pozytywną weryfikacją.

Pierwsza wiadomość z informacją o powodzie blokady została wysłana wczoraj o 23:07. Natomiast tę sprawę wyjaśnisz bezpośrednio z działem bezpieczeństwa. Widzę, że czekasz na odpowiedź w korespondencji mejlowej - proszę Cię o cierpliwość. Wkrótce ją otrzymasz.

   Maja
   Moderator


   _____________
   Jeśli zdanie kogoś innego trafia w Twój punkt widzenia,
   nie czekaj i przyznaj tej osobie W punkt!
oznacz moderatorów

Parowka212
#7 Wielbiciel#

Dziękuje za odpowiedź. Tylko oczekuje wyjaśnienia dlaczego na początku rozmowy z działem bezpieczeństwa nie został mi przedstawiony konkretny powód zawieszenia konta, informacja o możliwości odwieszenia konta oraz dlaczego bez przedstawienia konkretnego powodu ktoś skandalicznie stwierdził, że jest to decyzja ostateczna?

oznacz moderatorów

Parowka212
#7 Wielbiciel#

W odpowiedzi na mail po raz kolejny nie uzyskałem odpowiedzi czym konkretnie złamałem regulamin a jedynie odpowiedź o czym mówi punkt regulaminu 2.12, gdzie jest kilka różnych możliwości... Nie zostaje nic innego jak opisać całą sprawę na portalach społecznościowych dla przestrogi innych użytkowników.

oznacz moderatorów

GreenSklep8
#7 Wielbiciel#

Cześć mam tą samą sytuację co ty widzę że nie jestem sam. Szkoda tylko że dział bezpieczeństwa nie udziela w ogóle odpowiedzi dokładnej jakby w ogóle zlewała uzytkownikow.

oznacz moderatorów

MescotCompany
#10 Popularyzator#

Miałeś w ogóle jakieś oceny negatywne? 

oznacz moderatorów