anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dlaczego nie ma przycisku "wyloguj"? [23.05.2023]

MAMY ROZWIĄZANIE!
travolta66
#8 Zapaleniec#

Czy ma ktoś problem z wylogowaniem z konta ? Przycisk „wyloguj” zniknął. 

oznacz moderatorów
28 ODPOWIEDZI 28
AnnaG-Antyki
#17 Koryfeusz#

Dużo osób ma tak.

oznacz moderatorów
LEW433
#21 Demiurg#

Mówimy o aplikacji? to ją aktualizuj> może coś da.

oznacz moderatorów
travolta66
#8 Zapaleniec#

Nie aplikacja, otwieram w przeglądarce 

oznacz moderatorów
la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@travolta66 przycisk "wyloguj" powinien być widoczny na rozwijanym menu, w części "konto". 
Jeśli go tam nie masz, prześlij proszę zrzut ekranu. 

la_nika_0-1684827974386.png

 

   Monika
   Moderatorka


   _____________
   Podziel się z nami swoją opinią o Allegro Gadane i wypełnij ankietę.
   
oznacz moderatorów
travolta66
#8 Zapaleniec#

Powinien i zawsze codziennie był. Teraz ostatnią rzeczą jest zakładka „faktury”. Niżej już nic nie ma. 

IMG_5101.png

oznacz moderatorów
LEW433
#21 Demiurg#

I nie da się przesunąć w dół? u mnie jest.

oznacz moderatorów
mwmonety
#21 Demiurg#

Ano był a dziś od rana u mnie też niema . Przewinąć można tylko do 'faktur '.

oznacz moderatorów
nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@mwmonety @travolta66 Czy macie zaktualizowaną aplikację do najnowszej dostępnej wersji?

   Natalia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów
WitaminaSK
#2 Obserwator#

Kiedy problem zostanie rozwiązany?

oznacz moderatorów
travolta66
#8 Zapaleniec#

Chciałam dodać zrzut ekranu w postaci filmu ale nie jestem w stanie tutaj dodać filmiku. Niestety nie da się przewinąć w dół. Nie jest to problem urządzenia czy przeglądarki gdyż sprawdzałam na kilku urządzeniach 

oznacz moderatorów
lokko55
#8 Zapaleniec#

Witam mam ten sam problem brak przycisku do wylogowania się.a do tej pory nie było z tym problemu

oznacz moderatorów
nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@travolta66 @lokko55 @mwmonety @LEW433 

Zespół techniczny wie już o tym problemie i trwają prace nad usunięciem jego przyczyny.

Przepraszamy za nieprawidłowości.

Utrudnienia występują w przeglądarce. Podczas korzystania z aplikacji nie powinniście ich doświadczać.

   Natalia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów
lwiczka731
#7 Wielbiciel#

Powinien! A nie ma!

oznacz moderatorów
PelDecorPLUS
#1 Nowicjusz#

Dzień dobry.

Problem znowu się pojawił. Nie można się wylogować -brak napisu "wyloguj się ".

oznacz moderatorów
pale86
#7 Wielbiciel#

Dotychczas funkcja „wyloguj się” zawsze była w zakładce „konto” na samym dole,dzisiaj zniknęła…czy ktoś wie w jaki inny sposób można wylogować się z konta?

oznacz moderatorów
malwinka86
#7 Wielbiciel#

Mam ten sam problem. Tak jakby strona nie chce się rozwinąć do opcji wylogowania. Na komputerze działa normalnie.

oznacz moderatorów
AnnaG-Antyki
#17 Koryfeusz#

Dużo osób ma.

oznacz moderatorów
Client:63255901
#1 Nowicjusz#

Nie widzę opcji wylogowania z kąta

oznacz moderatorów
LEW433
#21 Demiurg#

A kto Cię postawił w kącie?

oznacz moderatorów