anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dlaczego nie mogę wypłacić środków z allegro.

MAMY ROZWIĄZANIE!
Client:88852723
#3 Debiutant#

Witam. Mam taki problem. Mianowicie mam aktywe PayU a mimo to wypłaty sa nieaktywne, jest szary przycisk. Wie ktoś dlaczego nie mogę tych pieniędzy wypłacić? 

oznacz moderatorów
132 ODPOWIEDZI 132
ganipro5
#7 Wielbiciel#

Środki i historia operacji - Allegro.png

oznacz moderatorów
nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@ganipro5 Najprawdopodobniej musisz aktywować również wypłaty z Przelewów24. Przekazałam tę sprawę do konsultacji. Dam znać, gdy dostanę odpowiedź.

   Natalia
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów
Manwot145
#7 Wielbiciel#

Dobry wieczór, również mam problem z wypłatą środków „wypłać dostępne środki”  w szarym polu. Prawdopodobnie jakaś weryfikacja ale chciałbym to potwierdzić w nocy sprzedały mi się 3 przedmioty i wtedy problem się pojawił.

oznacz moderatorów
ganipro5
#7 Wielbiciel#

Mamy jakie info?

oznacz moderatorów
NikolaXVZ
#7 Wielbiciel#

Posiadam ten sam problem,niestety konto aktywowałam dziś,lecz nadal nie mogę wypłacić pieniędzy 

oznacz moderatorów
w_kiwi
Moderatorka
Moderatorka

@NikolaXVZ Widzę, że już udało Ci się zlecić wypłatę środków. 🙂

   Wiktoria
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów
jwaldi
#7 Wielbiciel#

Ja nie mogę wypłacić pieniędzy od dawien dawna, 30 października 2023 zacząłem proces weryfikacji kont bankowych po pozytywnej zmianie danych osobowych i numeru konta (operacja zmiany danych przez Allegro trwała dość długo - prawie 3 tygodnie) . PayU miałem aktywne niemalże na drugi dzień a Przelewy24 mimo poprawnych danych i potwierdzeniu przez przelewy24 oraz Allegro mam nieaktywne do tej pory i pieniądze które nie mogę wypłacić od 7 października !!!

Codziennie dostaję tą samą informację jak dzwonię że proces w trakcie ręcznej aktywacji usługi, proszę o cierpliwość i potrwa to kilka dni.

10 listopada operator przelewy24 potwierdził zgodność danych i że może Allegro ręcznie aktywować usługę.

Mija dziś 16 dzień jak ktoś z działu Allegro nie może zmienić ręcznie statusu usługi przelewy24 na aktywną.

To że wszystkie operacje trwają już około 1,5 miesiąca i że mety nie widzę to już się przyzwyczaiłem.

Ja proszę także tą drogą (bo sprawa jest założóna) o

1) rozwiązanie mojej sprawy - RĘCZNA AKTYWACJA usługi przelewy24

2) Proszę też o wskazanie gdzie pisać o odsetki za przetrzymywanie moich pieniędzy. Jako że wina z tak długą zwłoką leży po stronie usługodawcy to odsetki karne mi się należą.

Mam nadzieję, że komuś z obsługi Allegro zapali się żarówka i dla Was drodzy sprzedawcy będzie ostrzeżeniem.

oznacz moderatorów
w_kiwi
Moderatorka
Moderatorka

@jwaldi Jest mi bardzo przykro, że tak długo to trwa, ale jedyne co mogę zaproponować na ten moment to oczekiwanie na odpowiedź doradcy w sprawie numer 37029517. 

   Wiktoria
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów
jwaldi
#7 Wielbiciel#

Rozumiem i nie oczekuję rozwiązania problemu z pkt.1, bo jest ono realizowane pod wspomnianym numerem.

Proszę o odpowiedź na pkt.2 - chcę rozpocząć drugą sprawę.

oznacz moderatorów
w_kiwi
Moderatorka
Moderatorka

@jwaldi Napisz proszę w tej sprawie przez formularz. Tam doradca pomoże Ci w złożeniu reklamacji. 

   Wiktoria
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów
haterkmp
#7 Wielbiciel#

Dzień dobry. Mam taką samą sytuację - aktywne PayU, aktywne przelewy24, nieaktywny przycisk wypłać środki. jak widzę jest to dość popularny problem...

oznacz moderatorów
haterkmp
#7 Wielbiciel#

Nie mam żadnych komunikatów. Ponadto nie rozumiem dlaczego w mailu potwierdzającym ustawiono wypłaty przez przelewy24. Inna sprawa, że niektóre środki nie zostały przelane od ponad 6 misięcy... Tego typu sytuacji jest bardzo dużo i chyba czas to zgłośić to Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumenta...

srodki01.jpgsrodki02.jpg

oznacz moderatorów
_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@haterkmp wyjaśnię z zespołem tę sytuację i wrócę do Ciebie z informacjami. 

   Ola
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów
_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@haterkmp sprawdź proszę teraz. Dostałam już informację, że możesz bez przeszkód wypłacić swoje środki. 

   Ola
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów
haterkmp
#7 Wielbiciel#

Działa, dziękuję. Co jest powodem tak licznych "interwencji"? 

oznacz moderatorów
SzopWatch
#7 Wielbiciel#

Witam, mam ten sam problem. Wcześniej wypłacałem bez problemu, teraz mam szary przycisk do wypłat 

oznacz moderatorów
w_kiwi
Moderatorka
Moderatorka

@SzopWatch Już konsultuję Twoje zgłoszenie. Wrócę z informacją. 🙂

   Wiktoria
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów
SzopWatch
#7 Wielbiciel#

Proszę o informację.

oznacz moderatorów
ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@SzopWatch Operator PayU zablokował możliwość wypłat na Twoim koncie, ponieważ oczekuje weryfikacji Twojej tożsamości poprzez dokument tożsamości. 

Powinieneś przesłać dokument zgodnie z informacją, jaką masz widoczną w zakładce:
https://allegro.pl/moje-allegro/sprzedaz/ustawienia-wyplat

oznacz moderatorów
robgod6087
#8 Zapaleniec#

 Dzień Dobry, 

Mam ten sam problem. Dziś już wypłaciłem pieniądze a teraz coś nie moge. Chciałem dziś lub jutro wysłać towar klientowi bo bardzo mu zalezy na czasie . 

Proszę bardzo o pomoc! 

Mam aktywne Payu i mam dostępne środki na Payu. Ale niestety przycisk wypłaty jest nieaktywny. Jest szary. Nie można kliknąć aby wypłacić 

oznacz moderatorów