Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam. Mam taki problem. Mianowicie mam aktywe PayU a mimo to wypłaty sa nieaktywne, jest szary przycisk. Wie ktoś dlaczego nie mogę tych pieniędzy wypłacić?
@ganipro5 Najprawdopodobniej musisz aktywować również wypłaty z Przelewów24. Przekazałam tę sprawę do konsultacji. Dam znać, gdy dostanę odpowiedź.
Dobry wieczór, również mam problem z wypłatą środków „wypłać dostępne środki” w szarym polu. Prawdopodobnie jakaś weryfikacja ale chciałbym to potwierdzić w nocy sprzedały mi się 3 przedmioty i wtedy problem się pojawił.
Mamy jakie info?
Posiadam ten sam problem,niestety konto aktywowałam dziś,lecz nadal nie mogę wypłacić pieniędzy
@NikolaXVZ Widzę, że już udało Ci się zlecić wypłatę środków. 🙂
Ja nie mogę wypłacić pieniędzy od dawien dawna, 30 października 2023 zacząłem proces weryfikacji kont bankowych po pozytywnej zmianie danych osobowych i numeru konta (operacja zmiany danych przez Allegro trwała dość długo - prawie 3 tygodnie) . PayU miałem aktywne niemalże na drugi dzień a Przelewy24 mimo poprawnych danych i potwierdzeniu przez przelewy24 oraz Allegro mam nieaktywne do tej pory i pieniądze które nie mogę wypłacić od 7 października !!!
Codziennie dostaję tą samą informację jak dzwonię że proces w trakcie ręcznej aktywacji usługi, proszę o cierpliwość i potrwa to kilka dni.
10 listopada operator przelewy24 potwierdził zgodność danych i że może Allegro ręcznie aktywować usługę.
Mija dziś 16 dzień jak ktoś z działu Allegro nie może zmienić ręcznie statusu usługi przelewy24 na aktywną.
To że wszystkie operacje trwają już około 1,5 miesiąca i że mety nie widzę to już się przyzwyczaiłem.
Ja proszę także tą drogą (bo sprawa jest założóna) o
1) rozwiązanie mojej sprawy - RĘCZNA AKTYWACJA usługi przelewy24
2) Proszę też o wskazanie gdzie pisać o odsetki za przetrzymywanie moich pieniędzy. Jako że wina z tak długą zwłoką leży po stronie usługodawcy to odsetki karne mi się należą.
Mam nadzieję, że komuś z obsługi Allegro zapali się żarówka i dla Was drodzy sprzedawcy będzie ostrzeżeniem.
@jwaldi Jest mi bardzo przykro, że tak długo to trwa, ale jedyne co mogę zaproponować na ten moment to oczekiwanie na odpowiedź doradcy w sprawie numer 37029517.
Rozumiem i nie oczekuję rozwiązania problemu z pkt.1, bo jest ono realizowane pod wspomnianym numerem.
Proszę o odpowiedź na pkt.2 - chcę rozpocząć drugą sprawę.
Dzień dobry. Mam taką samą sytuację - aktywne PayU, aktywne przelewy24, nieaktywny przycisk wypłać środki. jak widzę jest to dość popularny problem...
Nie mam żadnych komunikatów. Ponadto nie rozumiem dlaczego w mailu potwierdzającym ustawiono wypłaty przez przelewy24. Inna sprawa, że niektóre środki nie zostały przelane od ponad 6 misięcy... Tego typu sytuacji jest bardzo dużo i chyba czas to zgłośić to Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumenta...
@haterkmp wyjaśnię z zespołem tę sytuację i wrócę do Ciebie z informacjami.
@haterkmp sprawdź proszę teraz. Dostałam już informację, że możesz bez przeszkód wypłacić swoje środki.
Działa, dziękuję. Co jest powodem tak licznych "interwencji"?
Witam, mam ten sam problem. Wcześniej wypłacałem bez problemu, teraz mam szary przycisk do wypłat
@SzopWatch Już konsultuję Twoje zgłoszenie. Wrócę z informacją. 🙂
Proszę o informację.
@SzopWatch Operator PayU zablokował możliwość wypłat na Twoim koncie, ponieważ oczekuje weryfikacji Twojej tożsamości poprzez dokument tożsamości.
Powinieneś przesłać dokument zgodnie z informacją, jaką masz widoczną w zakładce:
https://allegro.pl/moje-allegro/sprzedaz/ustawienia-wyplat
Dzień Dobry,
Mam ten sam problem. Dziś już wypłaciłem pieniądze a teraz coś nie moge. Chciałem dziś lub jutro wysłać towar klientowi bo bardzo mu zalezy na czasie .
Proszę bardzo o pomoc!
Mam aktywne Payu i mam dostępne środki na Payu. Ale niestety przycisk wypłaty jest nieaktywny. Jest szary. Nie można kliknąć aby wypłacić