- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Witam. Mam taki problem. Mianowicie mam aktywe PayU a mimo to wypłaty sa nieaktywne, jest szary przycisk. Wie ktoś dlaczego nie mogę tych pieniędzy wypłacić?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@robgod6087 Cześć! Środki są na Twoim saldzie w Allegro Finanse, jeżeli klientowi zależy na czasie, to możesz nadać paczkę. Pracujemy nad tym, żebyś mógł zlecić wypłaty, spróbuj ponownie jutro.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
OK dzięki Ola 👍😊
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Dzień dobry mam ten sam problem aktywne payu i przelewy24 a wyszarzony przycisk wypłat
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@Client:37643108 Odpowiedziałam Ci już w innym wątku. 🙂
Moderatorka
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Witam, mam również problem z wypłatą środków w konta allegro. Szary przycisk. Czy jeśli jedno zlecenie jest w trakcie wypłaty to nie mogę zlecić kolejnego? Wpłynęły mi dodatkowe środki i chciałem je również wypłacić. 2 dni temu zleciłem wypłatę i było wszystko w porządku, dzisiaj już nie mogę. Bardzo proszę o pomoc. Pozdrawiam
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@kali300491 Spróbuj wyczyścić pliki cookies w przeglądarce i ponownie zalogować się na konto 🙂
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Nie zdążyłem, wszedłem teraz na konto i już wszystko działa, nie wiem jak to się stało ale naprawiło się samo 🙂
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
U mnie ten sam problem. Czy mogę prosić o pomoc? Szary przycisk.
EDIT: Już działa, ta opcja chyba po prostu czasami trochę zamula. Przepraszam za kłopot!
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Również mam taki sam problem, szary przycisk chociaż payU jest zweryfikowane.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@Client:124107570 widzę, że kwestię zablokowanych wypłat będziemy wyjaśniać w zgłoszeniu o numerze 45080950. Serdecznie proszę o cierpliwość, otrzymasz od nas wiadomość mailową.
Moderatorka
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Dzień dobry. Nie mogę wypłacić środki. Jest napisano środki niedostępny. Co mam zrobić?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
A są a przycisk szary, a konto zweryfikowane do wypłat?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@Client:102676272 jeśli minęły ponad 3 dni robocze od zlecenia przelewu weryfikacyjnego, to proszę skontaktuj się z nami za pomocą tego formularza i prześlij potwierdzenie przelwu w wiadomości mailowej.
Moderatorka
- « POPRZEDNIA
- NASTĘPNA »