Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam
Jako ze wczoraj Wasz system mial problemy z konczeniem i wznawianiem aukcji podnioslem wszystkie ceny swoich produktow (kody cyfrowe) o 200zl czyli takie poziomu ze "raczej" nikt nie powinien kupic.
Niestety jak na zlosc chyba jeden klient mial w koszyku i nie patrzyl ile finalnie placi i zamiast 91.99 to zaplacil 291.99
Wiec od razu napisalem do klienta ze sie pomylil i ze dokonam zwrotu tej roznicy 200zl przez allegro co tez uczynilem. (naliczona prowizja to 8%)
I teraz pytanie dlaczego nie moge sie ubiegac o zwrot 8% z tych uczciwie zwroconych klientowi 200zl ?
Generalnie to takie troche kombinowane, chcesz byc uczciwy zwracasz klientowi roznice klient zadowolony, allegro zadowolone bo zarobilo 16zl wiecej. Wymagacie uczciwosci od sprzedawcow a sami sie zachowujecie nie powiem jak
@ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_ strasznie mi się podoba ta fotka , idealnie pasuje do allegro ::))
@SAVGAME Cześć. Prowizja jest rozliczana automatycznie, żaden pracownik Allegro osobiście nie weryfikuje każdego zwrotu. Nie są to standardowe sytuacje, dlatego napisz do nas przez ten formularz i na spokojnie opisz całą sytuację. Koniecznie podaj numer zamówienia, o które chodzi: https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=7f980b3b-184b-4f4a-9ad4-7e833245df10&subjectId=b041ba5e-6...
Ze automatycznie to wiem ale opisalem to co mi powiedzial konsultant na czacie co mnie bardzo zdziwilo. Bo powinno byc tak jak mowisz, zebym opisal sytuacje i w teorii na chlopski rozum powinienem dostac zwrot prowizji od kwoty 200zl recznie przez jakiegos specjaliste od Was.
Natomiast konsultant na czacie powiedzial ze jezeli transakcja nie byla anulowana to nie mam mozliwosci uzyskania rabatu transakcyjnego.
hahah 🙂
no to wklejam innym na przyszlosc zeby wiedzieli jak sie okrada uczciwych sprzedawcow na allegro przez allegro 🙂
"
Dobry wieczór,
dziękuję za wiadomość i jednocześnie przepraszam za długi czas oczekiwania na odpowiedź.
Zapoznałam się z Pana sprawą i już wyjaśniam.
Skonsultowałam Pana zgłoszenie i otrzymałam odmowną decyzję w kwestii zwrotu naliczenia prowizji od sprzedaży .
Zwrot prowizji przysługuje w momencie kiedy nie dojdzie do transakcji w tym przypadku została sfinalizowana. "
Takze pamietajcie, allegro uczy zeby nie byc uczciwym bo inaczej bedziecie stratni