Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam,
dostałem maila, że przedmiot, który wystawiłem został sprzedany. Następnie na mailu jest informacja o tym, że kupujący zapłacił za przedmiot. W zakładce 'srodki i historia operacji' oraz przy zakończonej aukcji jest informacja, że na koncie mam 0 zł. Pytanie czy kupujący rzeczywiście zapłacił za towar i ewentualnie jak mogę wypłacić środki.
Jak mail od Allegro to tak powinno być, ale zawsze sprawdź w zakładce: https://allegro.pl/moje-allegro/sprzedaz/srodki-i-historia-operacji?sellerId=7167996&dateFrom=2023-0... ważne jest także jak masz ustawione wypłaty bo mogły pójść już na konto, automatyczne.
Automatycznie nie poszło. Prześlę screeny. Na 1 jest mail, który dostałem. Dodam, że wypłaty PayU mam w trakcie weryfikacji ponieważ dawno nic nie sprzedałem a Przelewy24 w ogóle nie da się aktywować. Na ostatnim zrzucie ekranu jest informacja, że wpłacono 0 zł z 1450 zł.
Rozumiem gdyby przez weryfikację nie dało się wypłacić środków lecz myślę, że powinno być napisane iż takie środki w ogóle są na koncie. Chyba, że sie mylę?
@player92 Jeśli nie ma wpłaty na Twoim saldzie w Allegro Finanse, oznacza to, że klient nie opłacił zamówienia. W naszym systemie widzę, że płatność dotąd nie została zaksięgowana. Jeśli klient twierdzi, że wykonał przelew, powinien się z nami skontaktować bezpośrednio, przesyłając potwierdzenie wpłaty. Wówczas wyjaśnimy sprawę.
A czy ten mail od Allegro, który pokazałem w odpowiedzi jest prawdziwy ?
@player92 Najprawdopodobniej mail nie jest prawdziwy, przekieruj go na adres: phishing@allegro.pl. Sprawdzimy tę wiadomość.
Poza tym, co jest zawarte w komunikacie (czyli informacji o chwilowym braku dostępności usługi Przelewy24) nie jestem w stanie nic napisać. Przepraszamy za to utrudnienie.
A dlaczego nie moge zweryfikować przelewy24? Jest informacja, ze funkcja chwilowo niedostępna