anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Faktura po sprzedaży

43647055
#7 Wielbiciel#

Witam serdecznie, 

Jestem początkującym prywatym sprzedawcą. Mam zaznaczone to w profilu oraz to że nie wystawiam faktury. Sprzedałam towar a kupujący po jego otrzymaniu chce fakturę i grozi zwrotem. Co mogę zrobić w takiej sytuacji?

oznacz moderatorów
10 ODPOWIEDZI 10

kostas11
#21 Demiurg#

@43647055 zwrotu nie musisz przyjmować, faktury też nie wystawisz, ale rachunek - umowę kupna sprzedaży już tak 🙂

________
Κώστας
oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

@43647055 to zależy od 2 czynników 

1. czy jesteś przedsiębiorcą 

2. czy nabywca podał Ci NIP przed realizacją zamówienia .

Jeśli na obydwa pytania odpowiesz twierdząco to owszem FV wystawić musisz .

oznacz moderatorów

43647055
#7 Wielbiciel#

Odpowiedź 2 razy NIE

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

@43647055 to wyślij go na drzewo 

oznacz moderatorów

43647055
#7 Wielbiciel#

Ale Pani jest bardzo nadgorliwa w tym temacie.. Można to gdzieś zgłosić w Allegro?

oznacz moderatorów

mm-computers
#11 Animator#

Odpisz grzecznie, że warunki transakcji były podane i Klient mógł się z nimi zaznajomić przed zakupem. Zwrotu nie musisz przyjmować i nic takiego nie ustalaliście wcześniej. Poczekaj na następny ruch. Pewnie otworzy dyskusję albo wystawi na koniec negatywny komentarz - policz co Ci się bardziej opłaci, bo Allegro raczej nie pomoże w temacie potem.

oznacz moderatorów

43647055
#7 Wielbiciel#

Co mam rozumieć przez to że Allegro nie pomoże potem?

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

@43647055 oj..tam... skoro żąda FV to zapewne jest przedsiębiorcą i powinna znać prawo , a w Twoich ofertach jest wyraźna informacja cyt ,,Sprzedający nie jest przedsiębiorcą, więc nie chroni Cię prawo konsumenckie, np. nie zwrócisz zakupu bez zgody sprzedającego. ,,

Wskaż ją Pani grzecznie i podziękuje za transakcję .

oznacz moderatorów

pecela
#16 Inspirator#