Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam, od kilku miesięcy zajmuje się sprzedarzą i dopiero teraz trafił się delikwent, który ma opory z płatnością po wygranej aukcji. Ogólnie to nie widziałbym problemu ale jest to spore zamówienie bo owy klient wylicytował 14 przedmiotów i przy nawiązaniu kontaktu poinformował, że ma na zapłate 30 dni (bo tak mówi regulamin) ale zazwyczaj płaci w ciągu kilku dni po wygranej aukcji... Niebawem będzie tydzień a towar jest "zamrożony" i nawet po tych 30 dniach nie mam pewności czy dokona płatności. Bywały także osoby, które prosiły o tydzień casu na zapłate i również nie miałem z tym problemu ale w tym konkretnym przypadku obawiam się konkurencji.
Moje pytanie jest następujące... Jak zaradzić takim sytuacjom? Gdzie miałbym zamieścic infromacje o skróconym czasie oczekiwania na płatność? Znalazłem 2 infromacje, że jest to "dostawa i płatność" w trakcje wystawiania oferty lub "informacje o sprzedającym" w moje allegro. Co jeśli mimo to, że określiłem czas, osoba która wygra aukcje nie dokona wpłaty w wyznaczonym przeze mnie terminie? Jakie mam możliwości?
Napisz w swojej zakładce "o sprzedającym" ile czasu deklarujesz na opłacenie zamówienia . To Ty ustalasz czas a nie allegro ,ten przez nich podawany jak i wiele innych opisów jest tylko sugerowany.