anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Ile trwa rozpatrzenie wniosku o zwrot prowizji?

skarbybabuni
#9 Pomysłodawca#

złożyłem wniosek kiedy rozpatrzycie 

DATA WNIOSKU
11 gru. 2021, 21:48
czekam na zwrot po kiego grzyba naliczacie prowizję jak kupiec nie płaci i nie ma zamiaru? Nie naliczajcie po tygodniu to nie będziecie zwracać
oznacz moderatorów
17 ODPOWIEDZI 17

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@skarbybabuni czy możesz podać numer zamówienia, do którego złożyłeś wniosek? 
  

   Monika
   Moderatorka


   _____________
   Podziel się z nami swoją opinią o Allegro Gadane i wypełnij ankietę.
   
oznacz moderatorów

hardybejs
#12 Orędownik#

skarbybabuni-to tak z ironią,  ty nie zapmniałeś o tym zwrocie ale niech zapomni 1% sprzedawców i oleje temat zwrotu prowizji wiesz jaka to mamona dziennie;)

oznacz moderatorów

skarbybabuni
#9 Pomysłodawca#
11501779042
oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

skarbybabuni to była licytacja , czyli poczekasz do Trzech Króli .

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@skarbybabuni dziękuję! W przypadku licytacji kupujący ma 30 dni na opłacenie zamówienia. Czy poinformował Cię że rezygnuje z zamówienia? 

   Monika
   Moderatorka


   _____________
   Podziel się z nami swoją opinią o Allegro Gadane i wypełnij ankietę.
   
oznacz moderatorów

skarbybabuni
#9 Pomysłodawca#

poinformował od razu że jest dla niego niedobra i jej nie chce

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

skarbybabunioj .. .tam , przyjdzie pora to zwrócą , nie mialem jeszcze sytuacji żebym musiał czekać dłużej niż przewiduje to regulamin .

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@skarbybabuni dziękuję za informację! Konsultowałam to i otrzymałam odpowiedź, że rabat transakcyjny (zwrot prowizji) nie może być przyznany wcześniej, ponieważ Twoja jakość sprzedaży wymaga poprawy. W tej sytuacji musimy sprawdzić dlaczego kupujący zrezygnował z zakupu, to jeszcze nie znaczy, że nie otrzymasz rabatu, ale rozpatrywanie wniosku może się przedłużyć.
Więcej informacji na ten temat znajdziesz tutaj

   Monika
   Moderatorka


   _____________
   Podziel się z nami swoją opinią o Allegro Gadane i wypełnij ankietę.
   
oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

 a muszę napisać ,że jestem mile zaskoczony sytuacją jaka mi się dzisiaj przytrafiła . Nie chciałem , a dostałem .😀

Przedwczoraj wysyłka 6 szt produktu , a dzisiaj nocą otrzymałem wiadomość od klientki ,że ma zastrzeżenia do jednej ze sztuk - maszyna pewnie ominęła i brakowalo daty ważności , ale nie o to chodzi . Przytrafić się mogło bo sporadycznie wyłapywalem taki sztuki przy pakowaniu , a tym razem jakoś tak poszło .Klientka pisala ,że odeśle tą sztukę , a my jej zwrocimy kasę . Zaproponowałem zwrot środków bez odsyłania  ,bo dobre mam relacje z przedstawicielem i na pewno zrekompensuje, nawet sam kilkakrotnie proponował ,aby reklamacje w ten sposób załatwiać . Zwróciłem kaskę  I teraz całe meritum .

O zwrot prowizji nie wystąpiłem bo kiedyś tak wniosek z tego samego powodu został odrzucony iiiiii o dziwo po godzince przychodzi mail od Was cyt ,,

Dzień dobry mdrogeria,
automatycznie przyznaliśmy Ci rabat transakcyjny!

Poznaj szczegóły decyzji

Nie musisz już składać wniosku o przyznanie rabatu do tej transakcji. Spełniła ona warunki jego otrzymania:

  • kupujący nie otworzył Dyskusji
  • kupujący otrzymał od Ciebie zwrot wpłaty przez Allegro Finanse
  • jakość Twojej sprzedaży jest na poziomie: Super+.
oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@mdrogeria bardzo się cieszę, że udało nam się Cię pozytywnie zaskoczyć! 👏👏👏 Z jakością sprzedaży na takim super 😉 poziomie w wielu przypadkach nawet nie trzeba wypełniać wniosku 🌻 Pozdrawiam! 

   Monika
   Moderatorka


   _____________
   Podziel się z nami swoją opinią o Allegro Gadane i wypełnij ankietę.
   
oznacz moderatorów

skarbybabuni
#9 Pomysłodawca#

A to sobie sprawdzajcie dlatego zrezygnował bo zalicytował a wcześniej nie sprawdził wymiarów poza tym proszę o wyjaśnienie o tym spadku jakości sprzedaży przecież mam dobrą wszystko na 5 numery przesyłki także dodaję

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

skarbybabunicoś jednak musi kuleć , sprawdź tu - https://allegro.pl/moje-allegro/sprzedaz/jakosc-sprzedazy

co masz do poprawy .

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@skarbybabuni główny problem to terminowe odpowiedzi na pytania klientów. Na jedną wiadomość nie odpowiedziałeś wcale, a na drugą dopiero po ponad 88 godzinach. 

   Monika
   Moderatorka


   _____________
   Podziel się z nami swoją opinią o Allegro Gadane i wypełnij ankietę.
   
oznacz moderatorów

mpa152584
#7 Wielbiciel#

Witam, ile trzeba czekać na zwrócenie prowizji po złożeniu wniosku czekam już tydzień i nic ? Klient kupił przedmiot przez kup teraz a po dwóch godzinach napisał że jednak on tego nie chce pieniądze mu zwróciłem a zostałem z naliczona prowizja 

Numer oferty 13044900959

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@mpa152584 poproszę Cię jeszcze o chwilę cierpliwości, w przypadku tej transakcji ze względu na poziom jakości Twojej sprzedaży, musieliśmy wysłać wiadomość do kupującego, aby poznać powód rezygnacji. Odpowiedź otrzymasz od nas jutro. 

   Monika
   Moderatorka


   _____________
   Podziel się z nami swoją opinią o Allegro Gadane i wypełnij ankietę.
   
oznacz moderatorów

TMarchaj
#9 Pomysłodawca#

@w_kiwi@ko_alka@la_nika@nat_not@_HolaOla_ 

Również mam pytanie kiedy zostanie zwrócona prowizja za zamówienie 979c4a90-8d4b-11ee-9b28-c5a4c541d26c klient złożył zamówienie i zaraz sam anulował.

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

Cześć @TMarchaj! To nie zamówienie, a płatność została anulowana. W przypadku ofert kup teraz nieopłacone zamówienie jest anulowane:

  • w ciągu 7 dni od daty zakupu lub w ciągu 14 dni w przypadku płatności przelewem tradycyjnym – jeśli był to zakup w opcji kup teraz

Po anulowaniu zamówienia, otrzymasz zwrot prowizji. 

 

   Monika
   Moderatorka


   _____________
   Podziel się z nami swoją opinią o Allegro Gadane i wypełnij ankietę.
   
oznacz moderatorów