anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Ile trwa weryfikacja PayU i Przelewy24?

MAMY ROZWIĄZANIE!
ToysLog
#7 Wielbiciel#

@ko_alka@mr_oma@la_nika@nat_not@_HolaOla_ 

 

Drodzy administratorzy, bardzo proszę o pomoc przy weryfikacji.

Wysłałem wszystko co możliwe, mam zweryfikowane konto, mam aktywne wypłaty w Payu a P24 zatrzymały się i powstał problem.

Jestem cały czas proszony o jakiś dokument gdzie nikt nie jest wstanie wyjaśnić jaki dokładnie, rozmawiam na czasie, telefonicznie i za wiele to nie pomogło.

Mimo wysłania dokumentów uwierzytelnionych przez Apostille i tłumacza przysięgłego dalej to nie wystarcza, wysłałem wpis do ewidencji, link do strony takiej jak analogicznie nasz Cedig czy też KRS i to również nie wystarcza

 

Jak zatem mam się zweryfikować i czym dokładnie ?

oznacz moderatorów
14 ODPOWIEDZI 14
nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@ToysLog Widzę, że prowadzisz korespondencję mailową w tej sprawie (18347203) i otrzymujesz w niej informacje. Jeśli są dla Ciebie niejasne, dopytaj o szczegóły. 

Na Allegro Gadane nie mamy możliwości wglądu do procedur, którymi posługują się Przelewy24.

   Natalia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów
ToysLog
#7 Wielbiciel#

@ko_alka@mr_oma@la_nika@nat_not@_HolaOla_ 

Rozmowę prowadzę z Państwa - działem weryfikacji - nie z P24 więc wszystko jest jeszcze u Was.

Najgorsze, że nie wiem jaki dokument wysłać i z rozmów na czasie i tel. również nikt nie wie.

Dział weryfikacji zaś odpisuje w taki sposób że nie wiem co wysłać i po kontakcie z Państwem też nie wiecie. 

Jak zatem mam cokolwiek zrobić skoro nawet Wy nie rozumiecie o co poprosił dział weryfikacji

Proszę o pomoc i ustalenie co dokładnie przesłać....

oznacz moderatorów
nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@ToysLog Ponownie zalecam, żebyś dopytał o szczegóły w odpowiedzi na ostatnią wiadomość w ramach korespondencji nr 18347203. Konsultantka zwraca w niej uwagę, że potrzebne są dokumenty z danymi beneficjentów.

   Natalia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów
ToysLog
#7 Wielbiciel#

@ko_alka@mr_oma@la_nika@nat_not@_HolaOla_ 

Rozumiem, że potrzebny jest dokument z danymi beneficjenta, ale który to dokument ze wskazanej strony, wysłałem już wszystkie, na każdym są moje dane i występuję jako jedyny udziałowiec.

Wysłałem wpis do ewidencji z Apostille , wszystkie możliwe wydruki z tego rejestru, nie wiem już co wysłać.

Czy można mi jednoznacznie wskazać, który to dokument skoro go widzicie na stronie tego rejestru.

Odpisaliście mi, że ten dokument jest na tej stronie, tylko który to, ja mam wrażenie że wysłałem wszystkie, taką metodą prób i błędów zajmie to kilka miesięcy jeśli nikt mi nie wskaże o który chodzi.

Przejrzałem każdą zakładkę ze wskazanego rejestru i wysłałem w plikach, wyczerpałem swoje możliwości a wy jednak nadal widzicie że czegoś brakuje, proszę o dokładne wskazanie tego dokumentu

oznacz moderatorów
xyz96
#21 Demiurg#

Podejrzewam, że masz w P24 sporą kwotę do wypłaty 🙂 

oznacz moderatorów
ToysLog
#7 Wielbiciel#

@xyz96 Nie mam jeszcze żadnej, nie zaczynam sprzedaży zanim nie aktywuję wszystkiego

Dziwi mnie tylko że dokumenty założycielskie firmy wystarczyły do weryfikacji Allegro i Payu a teraz życzą sobie czegoś i nie wskazują czego dokładnie.

Z każdego wysłanego dokumentu wynika, że jestem jedynym udziałowcem.

Nikt nie wie co mam im wysłać, wie tylko dział weryfikacji pisząc tak niezrozumiale, że nawet pod telefonem i na czacie nie wiedzą co mam wysłać.

oznacz moderatorów
nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@ToysLog Przelewy24 to osobna firma, która ma własne procedury weryfikacyjne. Nawet jeśli piszesz przez nasz formularz kontaktowy z konsultantem Allegro, opiera się on na informacjach, które otrzymuje od operatora finansowego. Dopytaj o szczegóły w korespondencji, której numer wskazałam. Na Allegro Gadane nie jesteśmy w stanie Ci pomóc.

   Natalia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów
ToysLog
#7 Wielbiciel#

@ko_alka@mr_oma@la_nika@nat_not@_HolaOla_ 

Coś tu jest nie tak, w kilku rozmowach z operatorem P24 z Panią Natalia [edycja] otrzymałem informację, że z miłą chęcią by mi pomogła przy weryfikacji konta lecz nie ma dostępu do dokumentów.

Wyjaśniła mi, że system działa tak, że to Allegro musi dać tak jakby dyspozycję - możliwość pobrania dokumentów do weryfikacji. P24 obecnie ma zamknięte drzwi, nie widzi nawet dokumentów.

Pani Natalia [edycja], kontaktowała się z waszym działem celem wyjaśnienia z Panem Michałem [edycja], który wyjaśnił że problem leży właśnie po stronie braku otwarcia furtki do pobrania tych dokumentów.

P24 ma tak jakby zablokowany dostęp do pobrania danych celem weryfikacji Proszę mi pomóc w rozwiązaniu tego problemu, P24 chce aktywować mi konto lecz system Allegro nie udostępnia takiej możliwości, gdzieś jest błąd w systemie gdyż operator nie ma możliwości pobrania danych celem mojej weryfikacji

Nie posiadają żadnych moich dokumentów więc nie są w stanie czegokolwiek zweryfikować

Pani zaś mi odpisuje, że P24 czegoś wymaga co jest niemożliwe gdyż mam potwierdzenie od Pani Natalia [edycja] że nie mogą rozpocząć weryfikacji dopóki Allegro nie udostępni takiej możliwości

oznacz moderatorów
nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@ToysLog Wcześniej pisałeś o dokumentach koniecznych do przeprowadzenia weryfikacji - w mojej odpowiedzi nawiązałam właśnie do tego. To nie Allegro ustala jakie dokumenty są konieczne, by przeprowadzić weryfikację w Przelewach24. Jest to kwesta wewnętrzych procedur operatora finansowego. 

Do Przelewów24 przekazywane są dokumenty, które załączasz w zakładce Allegro - tutaj. Muszą to być dokumenty umożliwiające weryfikację. 

 

   Natalia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów
ToysLog
#7 Wielbiciel#

@ko_alka@mr_oma@la_nika@nat_not@_HolaOla_ 

Właśnie wskoczył email że jest wszystko dobrze i mam aktywne P24

Pozytywnie zweryfikowaliśmy przesłane dokumenty i zakończyliśmy proces weryfikacji Twojej firmy.

 

Proszę mi napisać, że to prawda i moja przeprawa się zakończyła, czy teraz mogę zacząć sprzedaż i mam aktywne obie wypłaty PAYU i P24

 

PS Jak ustalić, który dokument był właściwy.

oznacz moderatorów
nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@ToysLog Potwierdzam, dane do wypłat z Przelewy24 zostały zaakceptowane.

   Natalia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów
ToysLog
#7 Wielbiciel#

Serdecznie dziękuję za wszystko, najbardziej mnie interesuje który z dokumentów był kluczowy w tej sprawie.

oznacz moderatorów
ToysLog
#7 Wielbiciel#

@ko_alka@mr_oma@la_nika@nat_not@_HolaOla_ 

Serdecznie dziękuję za wszystko, najbardziej mnie interesuje który z dokumentów był kluczowy w tej sprawie.

oznacz moderatorów
nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@ToysLog Ponownie odsyłam Cię do korespondencji mailowej w tej sprawie. Jedynie osoby, które znają szczegóły, mogą Ci udzielić tej informacji.

   Natalia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów