Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@SuperMarioWorld w takim razie, napisz proszę do nas za pomocą tego formularza, Doradca skonsultuje tę sprawę z operatorem płatności.
Dziękuję
Wysłałem potwierdzenie przelewu do PayU, do weryfikacji przez formularz, proszę o pomoc.
Wysyłałem 3 razy przelew weryfikacyjny i nie udało się podłączyć wypłat.
@stefan-sts Wczoraj nasz doradca napisał do Ciebie o godzinie 23:25. Proszę, udziel odpowiedzi.
Dzień dobry. Mimo tego, że przelew został zrobiony z rachunku Euro o numerze zaczynającym się od LT to przelew został zrobiony z rachunku polskiego czyli technicznego. Z odpowiedzi na pytanie dlaczego został zmieniony rachunek wynika, ze dzieje się to automatycznie i nie ma na to wpływu. W takim razie jak zrobić weryfikację?
@jacks7 Dane z przelewu z rachunku technicznego nie zostaną zweryfikowane prawidłowo. Jeden z naszych kolegów na Gadane opisywał, jak prawidłowo zlecić przelew: https://spolecznosc.allegro.pl/t5/pocz%C4%85tkuj%C4%85cy-sprzedawcy/jak-aktywowa%C4%87-wyp%C5%82at%C...
Dziękuje. O to chodziło. Wg tej instrukcji można zrobić przelew w euro z rachunku LT.