anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Jak długo jest darmowy Abonament w pakiecie powitalnym

PablowskiBizu
#8 Zapaleniec#

Dzień dobry. Ostatnio uruchomiłem sobie pakiet powitalny wraz z abonamentem. Koszt takiego to 199 więc napisałem na czacie pytanie jak długo abonament jest darmowy. Osoba z czatu nie była w stanie odpowiedzieć mi na te pytanie, jednak następnego dnia dostałem odp, że wszystkie aspekty pakietu powitalnego są darmowe przez 3 miesiące. I tu ZONK. Rozpoczął się nowy miesiąc i allegro policzyło mi dodatkowe 199zł. Napisałem więc na czacie po raz kolejny i do dziś nie otrzymałem informacji. Dodam również że codziennie piszę zapytanie jako odpowiedź do zgłoszenia które otrzymałem. Oczywiście na skrzynce mam pierwszego maila mówiącego o trzech miesiącach free. Czy ktoś miał podobny problem? @ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_  

oznacz moderatorów
8 ODPOWIEDZI 8

LEW433
#21 Demiurg#

Ale od czasu przyznania a nie włączenia.

oznacz moderatorów

PablowskiBizu
#8 Zapaleniec#

tak wiem, u mnie mija to ponoć 01-08-2022. Włączyłem chyba nast dnia po przyznaniu

 

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

Tak napisane jest w regulaminie.

oznacz moderatorów

PablowskiBizu
#8 Zapaleniec#

"Tak napisane jest w regulaminie." ale co? Mieszczę się w terminach

oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@PablowskiBizu Wyjaśniam dlaczego naliczyliśmy tę opłatę. Wrócę tutaj z odpowiedzią.

   Natalia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów

PablowskiBizu
#8 Zapaleniec#

Poproszę jeszcze o wyjaśnienie dlaczego została naliczona mi cała prowizja ze sprzedaży jak i prowizja za produkt wyróżniony. Z tego co doczytałem to powinno być 0 za sprzedaż i 50% za wyróżnione. Nie ukrywam że zależy mi na czasie ponieważ nie chcę mnożyć kolejnych kosztów

oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@PablowskiBizu Dostałam informację, z której wynika, że jeśli chodzi o opłatę za abonament Twój rachunek został skorygowany. Pozostałe kwestie są wyjaśniane i otrzymasz w tej sprawie wiadomość mailową. Proszę Cię o jeszcze odrobinę cierpliwości.

   Natalia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów

PablowskiBizu
#8 Zapaleniec#

Tak, dziś otrzymałem cofnięcie opłaty abonamentowej. Czekam na rozwiązanie problemu prowizji

oznacz moderatorów