anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Jak można usunąć ten komentarz?

Client:65948032
#1 Nowicjusz#

Witam, klient złożył u mnie zamówienie. Niestety okazało się że ten produkt już jest niedostępny. Od razu wysłałem maila z przeprosinami oraz zwróciłem pieniądze. Otrzymałem komentarz od klienta "przesyłka nie dotarła na czas". Jak można usunąć ten komentarz? 

oznacz moderatorów
3 ODPOWIEDZI 3

kolekcjoner608
#21 Demiurg#

Pozostaje Ci kontakt z klientem i przekonanie go aby anulował komentarz . Allegro go nie usunie bo nie łamie on regulaminu.

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

Napisz do Allegro, kupujący widać tak widzi tą transakcję.

oznacz moderatorów

Ziolko39
#21 Demiurg#

@Client:65948032 Następny "niedopieszczony" klient > złóż samokrytykę > a nuż się uda

oznacz moderatorów