anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Jak postępujecie w przypadku uszkodzenia zawartości przesyłki w transporcie?

lhf
#8 Zapaleniec#

Dzień dobry. Jak postępujecie w przypadku uszkodzenia zawartości przesyłki w transporcie ? Czy zwracacie kupującemu pieniądze a później reklamujecie u przewoźnika? nie bardzo wiem jak postępować a klient ( Czech) też nie do końca rozumie o co mi chodzi z protokołem szkody.

oznacz moderatorów
2 ODPOWIEDZI 2

medalik_2009
#17 Koryfeusz#

@lhf mieliśmy w ciągu roku 2 przypadki zgłoszonych uszkodzeń/braków w transporcie. Jako, że zgłoszone były po odbiorach przesyłki bez zastrzeżeń (brak w dodatku zgłoszony po kilku tygodniach od odbioru), odrzuciliśmy wniesione reklamacje. Tym bardziej, że były to usługi dostawy Allegro, gdzie nie mamy umów z przewoźnikami. 

Sprawę wzięło na siebie Allegro (zgodnie z regulaminem usługi), jeden klient dostał od razu zwrot z Allegro (uszkodzenie), sprawa drugiego (brak) nie wiem jak się ostatecznie zakończyła bo Allegro zamknęło dyskusję po naszym odrzuceniu reklamacji i komunikowało się już bezpośrednio z Kupującym.

oznacz moderatorów

lhf
#8 Zapaleniec#

Próbując wytłumaczyć klientowi, że niezbędny jest protokół szkody, bo taką informacje otrzymałem w DHL, dostałem taką informacje zwrotną:

A jak mám vytvořit „raport o szkodach” . Nie obchodzi mnie z kim masz podpisany kontrakt. Do tej pory nie spotkałem się z tak skomplikowanym podejściem ze strony dostawcy. Przesyłka jest zawsze odsyłana z etykietą i nie trzeba już nic więcej załatwiać. Całą korespondencję z Tobą mam w aktach. Działasz w ten sposób niezgodnie z prawem. Na stronie internetowej również nie ma odpowiednich informacji przewidzianych przez prawo. Prawdopodobnie nie ma potrzeby dalszych negocjacji z Tobą. Według opinii klientów masz tylko 30% i wszyscy chcą cię pozwać. Jestem osobą pracującą i przez 2 dni nie mam zamiaru zajmować się zepsutymi świecami. Z własnego doświadczenia wiem, że gdy przesyłka zostanie dostarczona z Chin, wystarczy zdjęcie, aby złożyć reklamację i pieniądze zostaną zwrócone. Nie muszę nigdzie szukać numeru IBAN i SWIFT. Zapłaciłem kartą, więc masz również informacje o moim koncie. Naszą korespondencję i całą sprawę przekazuję do Czeskiej Inspekcji Handlowej. Jindrová

oznacz moderatorów