anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Jak radzicie sobie z kupującymi którzy kupują tylko po to by wystawić zła ocenę?

ROMAFASHION_PL
#1 Nowicjusz#

Mamy sytuację w której, kupujący zakupiła towar 27.09 g19:01. Kolejnego dnia tj. 28.09 otworzył dyskusję pt. " Nie dostałem towaru". Dyskusję prowadziło Allego bez naszego udziału gdyż paczka była już wysłana i miała nr. 29.09 towar odebrany. Dnia 02.10 kupujący wystawia ocenę "nie polecam" Zaznaczając przy tym słabą obsługę klienta. Kupujący ignoruje wszelkie próby kontaktu z naszej strony. Nie wiemy z czego wynika ocena. Nasuwa się jedynie wniosek o złych intencjach. Allegro odpisuje na nasze wiadomości w tej sprawie raz na 2 dni i oczywiście wypina się na sprawę twierdząc, że może reagować tylko w jednoznacznych sytuacjach a tutaj nie wiemy dlaczego kupujący wystawił złą ocenę. Co możemy zrobić w takiej sytuacji lub jak działać, żeby takich sytuacji unikać? Allegro ma nas w nosie.

oznacz moderatorów
6 ODPOWIEDZI 6

pinsplash
#21 Demiurg#
oznacz moderatorów

kolekcjoner608
#21 Demiurg#

Allegro pomocnej dłoni Ci nie poda ,pozostaje Ci to przyjąć na klatę lud założyć sprawę sądową o bezpodstawne zniszczenie wizerunku . Jak Ci się uda wygrać a taki delikwent poniesie koszty sprawy to odechce mu się takich gierek ,ale musisz mieć dobre argumenty by sąd przekonać na swoją stronę . Zawsze możesz wcześniej poradzić się prawnika.

oznacz moderatorów

ROMAFASHION_PL
#1 Nowicjusz#

Polskie sądy trzeba omijać szerokim łukiem. Nigdy nie wiadomo co tam się wydarz.

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

@ROMAFASHION_PL trudno powiedzieć jaka była motywacja klienta ,może nadobna konkurencja , a może kiedyś pospieszyłeś się z wysyłka i algorytm wprowadził klienta w błąd terminem dostawy . Pierwsze raczej wykluczam bo takie przesyłki zwykle wracają do nadawcy , ale to drugie jest wysoko prawdopodobne .

oznacz moderatorów

redmonster_pl
#9 Pomysłodawca#

Ja raz miałem taką sytuację i wkleiłem nr listu do śledzenia plus napisałem kiedy złożył zamówienie kiedy wysyłka była (zamówienie wpadło 1 dnia wieczorek, 2 dnia wyszło inpostem i z str inpost podałem że dostarczają do 48h) i zapytałem wprost jak można było realizację przyspieszyć tak że wyjaśnienie było widoczne dla wszystkich. Jak ktoś myślący to sobie wnioski wyciągnął.

oznacz moderatorów

ROMAFASHION_PL
#1 Nowicjusz#

W tym przypadku w ogóle nie ma odpowiedzi na nasze wiadomości. 

oznacz moderatorów