anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

JAK SKONTAKTOWAĆ SIĘ Z OBSŁUGA ALLEGRO ? JAK ZNALEŹĆ NUMER NA INFOLINIĘ LUB INNĄ FORMĘ KONTAKTU Z AL

Client:72048256
#1 Nowicjusz#
 
oznacz moderatorów
7 ODPOWIEDZI 7

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@Client:72048256 Jak możemy Ci pomóc? 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów

Client:72048256
#1 Nowicjusz#

Czy Pani jest pracownikiem Allegro ?

oznacz moderatorów

Client:72048256
#1 Nowicjusz#

Gdziej jest formukarz kontaktowy do Allegro ?

Bo infolinii nigdy nie mieli ...

oznacz moderatorów

Client:72048256
#1 Nowicjusz#

Sprawa bardzo pilna !

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#
oznacz moderatorów

Client:113312479
#1 Nowicjusz#

Dlaczego moje konto jest zablokowane 

oznacz moderatorów

ko_alka
Moderatorka
Moderatorka

@Client:113312479 Cześć, otrzymałeś już od nas odpowiedź w tej sprawie. Zawiesiliśmy Twoje konto ze względów bezpieczeństwa. Musimy się upewnić, że korzysta z niego uprawniona osoba i ma ona możliwość dokończenia transakcji.

Prosimy Cię o potwierdzenie Twojej tożsamości oraz możliwości pozytywnej finalizacji transakcji. W tym celu prześlij nam:

- kolorowe zdjęcia (nie skany) obu stron Twojego dokumentu tożsamości,
- zdjęcie towaru wystawionego na sprzedaż wraz z umieszczonym obok niego Twoim dokumentem tożsamości i/lub
- zdjęcia dokumentów, które potwierdzą, że zawarte przez Ciebie transakcje zostaną zakończone pozytywnie. Dokumentami takimi mogą być umowy z dostawcami, faktury zakupu towaru, zrzuty ekranu potwierdzające posiadanie konta zakupowego w hurtowniach, w których zamawiasz oferowany towar.

Uzupełnij wszystkie numery śledzenia przesyłek w zakładce [Zamówienia] (https://allegro.pl/moje-allegro/sprzedaz/zamowienia), jeśli nie zostały one dotąd wprowadzone (art. 10.5 Regulaminu Allegro).

Na dokumencie muszą być widoczne:

- imię i nazwisko,
- data urodzenia i ważności dokumentu,
- zdjęcie,
- narożniki dokumentu.

Pozostałe dane możesz zakryć – na przykład paskiem papieru. Zdjęcia nie mogą być jednak w żaden sposób modyfikowane. Powinny być zrobione w dużej rozdzielczości. Prosimy o przesłanie załączników zgodnie z instrukcją – dzięki temu szybciej przeprowadzimy weryfikację.

Prosimy o przesłanie wskazanych zdjęć na podstawie art. 2.12 [Regulaminu Allegro](https://allegro.pl/regulamin#artykul-2-warunki-uczestnictwa-w-allegro). Po przeprowadzeniu weryfikacji zdjęcia nie będą przez nas przetwarzane i zostaną usunięte z systemu. Weryfikacja za pośrednictwem innych kanałów (czat, telefon) nie jest możliwa.

Wymagane dokumenty prześlij przez formularz https://allegro.pl/pomoc/kontakt 

Ola
Moderatorka

  _____________
  Wypełnij ankietę i daj znać, co myślisz o Allegro Gadane! 🙂
oznacz moderatorów