Witam, wystawiam aukcje w kategorii motoryzacja. Automatycznie aukcja jest łączona z produktem. Jednak nie jest to produkt, który oferuję. Prawidłowego nie ma.
Jak dodać produkt do katalogu? Nie znalazłem takiej opcji....
Co za geniusz wymyślił automatyczne łączenie ofert z produktem nie dodając opcji dodawania swojego produktu???
MISZCZ
@telkom_info_pl jeśli przedmiotu, który chcesz wystawić nie ma w katalogu, możesz utworzyć nowy podczas wystawiania oferty. Aby to zrobić wypełnij wszystkie parametry w sekcji Podstawowe parametry.
Możesz też utworzyć nowy produkt podczas edycji oferty. Aby to zrobić wejdź proszę w edycję oferty - wypełnij wszystkie parametry w sekcji Parametry podstawowe.
W obu przypadkach (tworzenia przedmiotu podczas wystawiania lub edycji oferty) Na podstawie sekcji "podstawowe parametry" spróbujemy utworzyć nowy produkt. O tym, czy udało się stworzyć produkt i dodać ofertę do akcji poinformujemy cię na stronie z potwierdzeniem edycji lub wystawienia oferty.
Niestety po wypełnieniu parametrów oferta jest automatycznie podpinana pod inny produkt. To o czym piszesz nie za bardzo chyba działa.... Bo jest różnica między mapami a oprogramowaniem systemu multimedialnego.....
@telkom_info_pl jeśli oferta jest łączona z innym produktem na podstawie wpisanych przez Ciebie parametrów możesz zgłosić błąd w produkcie.
Możesz to zrobić: na karcie produktu, gdy wybierasz go z Katalogu, w formularzu wystawiania, gdy wystawiasz lub edytujesz ofertę lub w zakładce Mój asortyment, gdy wybierzesz szczegóły produktu i klikniesz [zgłoś błąd w katalogu].
Zajmiemy się Twoim zgłoszeniem w ciągu dwóch dni roboczych. Jego status sprawdzisz w zakładce Zgłoszenia zmian.