anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Jak włączyć autoresponder ?

Kronospan_Sklep
#7 Wielbiciel#
 
oznacz moderatorów
17 ODPOWIEDZI 17

kostas11
#21 Demiurg#

@Kronospan_Sklep nie polecam, allegro i tak blokuje zdublowane wiadomości, bo kupujący jest zalewany stosem maili 😞  

Są zewnętrzne narzędzia poszukaj 🙂

________
Κώστας
oznacz moderatorów

_SmartSeller_
#7 Wielbiciel#

Dokładnie tak jak napisał @kostas11 autoresponder nie jest zawsze dobrym rozwiązaniem, tutaj jest ciekawy artykuł https://helpratchet.com/czy-autoresponder-obniza-trafnosc-allegro/  Polecam https://helpratchet.com/ który jest zoptymalizowany pod Allegro, wiadomości w inbox są w odpowiedniej kolejności i dodatkowo widzimy ile pozostało czasu do odpowiedzi tak żeby zachować terminowość odpowiedzi którą wymaga Allegro 🙂 

oznacz moderatorów

kostas11
#21 Demiurg#

@Kronospan_Sklep znalazłem od 1 lipca allegro samo blokuje co by za dużo maili nie wychodziło 🙂

Ograniczymy liczbę mejli dotyczących zamówienia, które dostają kupujący

Od kiedy: 1 lipca 2021

Uporządkujemy automatyczne powiadomienia transakcyjne, które dostają kupujący. Wyeliminujemy powiadomienia wysyłane przez sprzedających z zewnętrznych narzędzi, które dublują informacje wysyłane przez nas. Oznacza to, że sprzedający nie będzie mógł wysyłać do kupujących wiadomości, w których:

  • poinformuje o otrzymaniu wpłaty
  • prześle link do śledzenia przesyłki
  • poinformuje o poszczególnych etapach doręczenia przesyłki
  • poprosi o ocenę transakcji.
Dlaczego wprowadzamy tę zmianę

Kupującym przeszkadzają zdublowane informacje i duża liczba powiadomień w skrzynkach mejlowych. Dzięki tej zmianie znacznie ograniczymy liczbę takich mejli.

Cel zmiany: usprawnienie działania serwisu i obsługi użytkowników (artykuł 14.1 Regulaminu Allegro, litera d).

________
Κώστας
oznacz moderatorów

serwis-texas
#12 Orędownik#

@kostas11 

E tam. Idą jak złe, dziś od rana 🙂

oznacz moderatorów

Client:44052296
#17 Koryfeusz#

@Kronospan_Sklep  a do czego chcesz go używać. Do odpowiedzi na pytania kupujących? 

oznacz moderatorów

boutique_nemo
#9 Pomysłodawca#

tak, bo mimo że staram sie odpowiadac kupujacym od razu nie moge  utrzymac wskaznika 99 %

oznacz moderatorów

szejk-gmbh
#13 Ambasador#

@Kronospan_Sklep 

@boutique_nemo 

A nie można na skrzynce pocztowej?

----------------------------------
Sprzedawca Twój wróg!
oznacz moderatorów

Wkoczan1974
#7 Wielbiciel#

Nigdzie nie widzę opcji na allegro, ani rozwiązań w internecie na automatyczne spersonalizowane odpowiedzi do kupujących, w sytuacji gdy kupujący zada jakieś pytanie. Nie chodzi mi o bota allegro który udziela odpowiedzi za mnie, tylko system który ma większość sprzedawców typu "odpowiemy jak najszybciej, proszę nie odpowiadać na tą wiadomość". Automatyczne odpwiedzi mojej poczty nie dochodzą do centrum wiadomości, a aktualnie spada mi jakość sprzedaży tylko dlatego że odpowiadałam po 30 minutach lub paru h. Istnieją na internecie oferty z automatycznymi odpowiedziami, są płatne, czy to jedyne rozwiązanie? 

oznacz moderatorów

xyz96
#21 Demiurg#
oznacz moderatorów

Wkoczan1974
#7 Wielbiciel#

to wciąż tylko automatyczna wiadomość którą wysyła się gdy kupujący zakupi, mi chodzi o automatyczna wiadomość np w sytuacji

klient: dzień dobry, czy kolor czerwony jest dostępny?

bot: dzień dobry, odpowiemy tak szybko jak to możliwe, proszę o cierpliwość i nie odpisywanie na tą wiadomość

ja: dzień dobry, tak jest dostepny 

oznacz moderatorów

eCommerceLab
#9 Pomysłodawca#

Proszę sprawdź Autoresponder Allegro od Niezbędnika Sprzedawcy. Masz tam możliwość ustawienia zaawansowanych reguł odpowiedzi:
https://niezbedniksprzedawcy.pl/AsystentSprzedazy/autoresponder-allegro/o_narzedziu/

oznacz moderatorów

AlkeStudio
#7 Wielbiciel#

Jak w temacie - czy ktoś wie jak ustawić automatyczną odpowiedź do klienta? Jak ja coś kupuję i pytam o coś sprzedawcę, to zawsze otrzymuje tekst typu "wiadomość generowana automatycznie - prosimy na nią nie odpowiadać, odezwiemy się jak nam się zachce ;)" Tymczasem ja, staram się udzielać rzetelnych odpowiedzi a i tak straciłam przez to Super Sprzedawcę bo gdzieś tam się nie wyrobiłam w czasie. Tak więc, czy ktoś może mi podpowiedzieć gdzie kliknąć by ustawić sobie "automatyczny tekst"?

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#
oznacz moderatorów

Xaryt
#7 Wielbiciel#

Dziękuję ale nie chodzi mi o Alinę. Jest taka automatyczna odpowiedź, którą ustawia sprzedający. Ta odpowiedź pojawia się dosłownie na każde możliwe pytanie zadane przez kupującego. Coś w stylu: "teraz nie możemy odpowiedzieć, skontaktujemy się najszybciej jak to możliwe." I tak w kółko. Wiem, bo kupującym na Allegro też bywam.

oznacz moderatorów

kytorr
#13 Ambasador#

Polecam alleasystenta --> https://www.aleasystent.pl/?p=2661

oznacz moderatorów

eCommerceLab
#9 Pomysłodawca#

Na Niezbędniku Sprzedawcy masz darmowe Automatyczne wiadomości do Kupujących (opłacone przesyłki lub za pobraniem):
https://niezbedniksprzedawcy.pl/AsystentSprzedazy/automatyczne-wiadomosci-po-sprzedazy/o_narzedziu/

Masz tam również dostępny Autoresponder do Dyskusji i Pytań - te dwa jednak już płatne.

oznacz moderatorów