Ta witryna korzysta z plików cookie. Kliknięcie przycisku Akceptuj oznacza zgodę na korzystanie z plików cookie. Kliknij tutaj, aby dowiedzieć się więcej o tym, jak korzystamy z plików cookie. Po akceptacji strona zostanie automatycznie odświeżona.
Autoryzacja nie powiodła się. Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Ta witryna korzysta z plików cookie. Kliknięcie przycisku Akceptuj oznacza zgodę na korzystanie z plików cookie. Kliknij tutaj, aby dowiedzieć się więcej o tym, jak korzystamy z plików cookie. Po akceptacji strona zostanie automatycznie odświeżona.
Witam. Mam pytanie klienta zakupiła towar w październiku 2023 r. A 02.01.2024r zgłasza reklamację ja jej oczywiście odpowiadam
(Witam jak najbardziej może Pani reklamować zakupiony u nas towar .Prosimy o zwrot zakupionego towaru ,tylko w tedy będziemy mogli rozpatrzeć reklamowany produkt .Nasz dział reklamacji zajmie się Pani sprawą .)Od tego momentu cisza aż do wczoraj 28.03.2023 godz.22.18 .Pani pisze W nawiązaniu do reklamacji na allegro, proszę o informację na jaki adres mam wysłać kuriera z wadliwym kominkiem?
Pytanie ile czasu ma klient po zgłoszeniu reklamacji aby odesłać towar do sprzedawcy?