anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Klient dokonał zwrotu na etapie ( W REALIZACJI )

promax_market
#9 Pomysłodawca#

Dobry wieczór,

mam taką pierwszą sytuację, że klient wystąpił o zwrot, podczas gdy my zaznaczyliśmy już W REALIZACJI.

Oczywiście szanujemy jego decyzję. Co dalej? Czy wystarczy zwrócić mu pieniądze i następnie wystąpić o zwrot prowizji? Czy  jeśli tej paczki nie nadaliśmy do kupującego, etykieta też nie została stworzona, to mimo braku realizacji wysyłki poniesiemy za nią koszty? (zakup był w dostawie allegro smart) ale wiadomo, że sprzedawca pokrywa część.

oznacz moderatorów
5 ODPOWIEDZI 5

promax_market
#9 Pomysłodawca#
oznacz moderatorów

kostas11
#21 Demiurg#

@promax_market oddaj kasę przez allegro, zmień na anulowane, prowizję oddadzą z automatu po dniu od zwrotu kasy, o reszcie zapomnij nic nie policzą i nic nie naliczą jak nie nadane 😄

________
Κώστας
oznacz moderatorów

promax_market
#9 Pomysłodawca#

11.jpg

a co tutaj zaznaczyć, jeśli klient sam nie wciasnal guzika anulowania, a wlasciwie zrezygnowal za pomocą "zwrotu"

oznacz moderatorów

medalik_2009
#17 Koryfeusz#

@promax_market my w takim przypadku zwykle klikamy zwrot. Zgodnie z nazwą tego potworka zgłoszeniowego na Allegro. Jak klikniesz anulowanie przez Kupującego, też nic się nie stanie, jeden z pracowników u nas 2 razy tak kliknął i nie było problemu z prowizją.

oznacz moderatorów

kostas11
#21 Demiurg#

@promax_market zwrot 🙂

________
Κώστας
oznacz moderatorów