Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dobry wieczór,
mam taką pierwszą sytuację, że klient wystąpił o zwrot, podczas gdy my zaznaczyliśmy już W REALIZACJI.
Oczywiście szanujemy jego decyzję. Co dalej? Czy wystarczy zwrócić mu pieniądze i następnie wystąpić o zwrot prowizji? Czy jeśli tej paczki nie nadaliśmy do kupującego, etykieta też nie została stworzona, to mimo braku realizacji wysyłki poniesiemy za nią koszty? (zakup był w dostawie allegro smart) ale wiadomo, że sprzedawca pokrywa część.
@promax_market oddaj kasę przez allegro, zmień na anulowane, prowizję oddadzą z automatu po dniu od zwrotu kasy, o reszcie zapomnij nic nie policzą i nic nie naliczą jak nie nadane 😄
a co tutaj zaznaczyć, jeśli klient sam nie wciasnal guzika anulowania, a wlasciwie zrezygnowal za pomocą "zwrotu"
@promax_market my w takim przypadku zwykle klikamy zwrot. Zgodnie z nazwą tego potworka zgłoszeniowego na Allegro. Jak klikniesz anulowanie przez Kupującego, też nic się nie stanie, jeden z pracowników u nas 2 razy tak kliknął i nie było problemu z prowizją.
@promax_market zwrot 🙂