anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Klient, napisał,że po tygodniu otworzył paczkę i okazało się ze lustro jest potrzaskane, co w takim

MAMY ROZWIĄZANIE!
G-PLAST
#9 Pomysłodawca#

Dzień dobry, klient napisał,że po tygodniu otworzył paczkę i okazało się że ma uszkodzone lustro. Pyta czy może reklamować do nas to lustro?

 

Pozdrawiam

oznacz moderatorów
8 ODPOWIEDZI 8
Halfrunt
#19 Nestor#

Reklamować ma prawo przez 2 lata

Ciekawe że otwarł paczkę po okresie czasu, w którym mógł zgłosić protokół szkody z przewoźnikiem.

oznacz moderatorów
Halfrunt
#19 Nestor#

Myślę że sprzedając takie delikatne produkty należałoby w swojej strategii sprzedaży opracować jakieś uzyskanie potwierdzenia od kupujących że wszystko dotarło w całości, może sms, telefon?

oznacz moderatorów
G-PLAST
#9 Pomysłodawca#

Dziekuję za odpowiedź. Dobre rozwiązanie z tą informację o potwierdzeniu,że dotarło całe.  pozdrawiam

oznacz moderatorów
G-PLAST
#9 Pomysłodawca#

Dziękuję. Miłego dnia !

oznacz moderatorów
mdrogeria
#21 Demiurg#

@G-PLAST może u Was reklamować , ale musi okazać się protokołem szkody złożonym u przewoźnika .

oznacz moderatorów
G-PLAST
#9 Pomysłodawca#

Dziękuję . Pozdrawiam

oznacz moderatorów
mwmonety
#21 Demiurg#

To wyglada na trochę naciągane . Miał czas 7 dni na napisanie protokołu szkody i złożenie reklamacji u przewoźnika . Mógł sam uszkodzić ale pewności nikt nie ma. 

oznacz moderatorów
G-PLAST
#9 Pomysłodawca#

Dziękuję za odpowiedź. Pozdrawiam

oznacz moderatorów